Bra start på veckan!

Shoo bloggen, jag hoppas ni alla mår bra för själv mår jag toppen. Veckan kunde inte ha börjat mycket bättre.
Jag drog på ett hemligt uppdrag jätte tidigt morgonen, fast ni anar inte vad som hände haha. Typsikt Bryan!
Stressade som fan imorse men det var ingen negativ stress utan jag var bara pumpad av spänning och glädje.
 
Jag skulle vara på plats 8:45 men gissa när jag var där? Jo, en hel timme före 07:45. Snacka om ångest.
Visste inte vad jag skulle göra för att fördriva tiden så tillslut bestämde jag mig för att tågluffa en stund.
Hoppade på pendeln mot Älvsjö och åkte ända till Södra Station för att sen vända och åka tillbaka!
Det var inte så tråkigt, satt och checkade läget på instagram samtidigt som jag typ halvsov haha.
Ni är säkert fett nyfikna och undrar vad jag pratar om? Men jag håller det hemligt tills vidare...
 
Nu till det andra som fått min vecka att börja bra...Kingsize Magazine, det kanske räcker att jag skriver så.
Nej, men jag drog förbi kontoret idag för att ta itu med några saker eftersom jag ska börja blogga där.
Vi har pratat om det i ett tag och imorgon tänker jag sätta igång, så bye bye med den här bloggen.
 
Visst är det lite sorligt, här har jag skrivit och hållt på i över tre år fast nu är det dags att gå vidare.
Jag vill tacka alla mina söta och sköna läsare som har läst och följt mig varje dag, tunga är ni verkligen.
Det är ni som gör det roligare för mig att uppdatera fastän jag de senaste månaderna trampat ner lite grann.
Minns ni när jag gick på gymnasiet och bloggade som en galning haha? Det var upp till 3-4 inlägg varje dag.
Nu har man blivit lite äldre så man har inte riktigt tid för att sitta och skriva en helt långt inlägg vilket ni förstår.
Men som ni själva vet om kommer ni alltid att hitta mig på sociala medier som twitter, instagram och facebook.
 
På Kingsize kommer jag att fortsätta precis som vanligt bara att saker och ting kommer bli så mycket fetare.
Det kommer att bli mer action om man kan säga så, jag syftar på tävlingar om biljetter till t.ex. konserter.
Jag lär också bjuda er läsare på ännu mer av min musiksmak som ni alla har diggat sen dag ett.
 
Nu håller det här på att bli ett riktigt långt inlägg men sist men inte minst fick jag ett riktigt nice samtal idag.
Och det samtalet fick jag utav Nike som meddelade mig att ett nytt kontrakt för mig är på gång.
Plus att jag kommer att få de nya Mercurial Vapor 8 ACC (All Condition Control) denna vecka!
 
Som ni själva märker har det hänt mycket just idag, senare hade jag träning och sen åkte jag äntligen hemåt!
Ni kan inte ha missat mina nya hörlurar på bilden ovanför? Det är ett par SMS Audio by 50 Cent i street modellen.
Checkar nog in med en eller två inlägg till före jag tackar för mig och säger hej då med Mulattobee.blogg.se.
Det viktigaste med det här inlägget var i alla fall att ni skulle få reda på att jag kommer byta bloggadress.
Så nu vet ni det!!... Ta hand om er och må bäst, lägger strax upp en låt som jag har fastnat för helt och hållet. 

Kommentarer
» Tanvir Rozario

Hehe lycka till! Glöm inte bort de tiderna jag har fixat header till dig på bloggen bror. :-D

Det var goda tider det. Hoppas du får en gott resa på Kingsize magazines.

2012-10-09 // 23:08:15
» Anonym

neeeeeeej tar du bort den helt???

2012-10-10 // 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback