FIFA Mode

Vintern är snart här, det är mörkt och kallt ute.. Säg mig nån som inte sitter hemma och spelar fifa just nu.
Jag minns fan när jag gick i första ring på grymnasiet och skolkade från skolan för att stanna hemma och spela.
Utan att överdriva jag fick ha ett stort möte med mina lärare och träffa rektorn eftersom min frånvaro var för hög haha.
 
Hur som helst, som jag skrev i mitt tidigare inlägg kör jag karriärläge just nu och det gör jag med Newcastle United.
Jag är inne på min första säsong och ni ska veta att det går riktigt bra, ligger på första plats i Premier League!
Har gjort några najsa värvningar som mittbacken Gallas, mittfältaren Jermaine Jenas är tillbaka i Newcastle.
Köpte även ytterbacken Van Der Wiel och den dolda forwarden Aubameyang från Franska St. Etienne.
Han har gjort stor succé, leder skytteligan överlägset och gör mål i typ varje match. Lyckat köp!!
 
Jag vill inte göra överdrivet stora värvningar om ni förstår vad jag menar, dessutom kan jag inte göra det med Newcastle. Ekonomin finns inte där för att köpa spelare som Ronaldo, men det vill jag inte heller göra just nu.
Jag vill jobba mig uppåt med laget, förhoppningsvis vinna ligan och ta mig till Europa spel. Det är en skitkul utmaning!
Sen efter två eller tre säsongen vill jag gå vidare till en större eller kanske till och med en mindre klubb och fortsätta.
Karriärläge är grejer, lirade knappt det i fifa11 eller fifa12 för jag hela tiden spelade online men pass på det nu.
 
Här har ni lite bilder där ni får läsa lite nyheter kring mitt lag, även två videos där jag bjuder på statistik och ett fint mål.
Som alltid dunkar jag skön hiphop musik genom högtalarna när jag spelar fifa, det finns inget bättre.
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback