Tiden är inne

Igår kväll spelade jag fifa hela kvällen, bästa sättet att spendera en Fredag och avsluta veckan på haha.
Depptiderna har börjat på riktigt nu, lämna mig. Om ni försöker få tag på mig och inte lyckas vet ni varför.
Antingen så är jag på träning eller hemma och spelar fifa, man har ingen lust för att göra någonting annat.
Allt man vill göra är att sitta inne i värmen, alla vi vet om att det väldigt snart kommer bli riktigt jävla kallt ute!!
 
Jag glömde skriva det men självklart vill man ju också mysa med en söt tjej och typ se på film, det är chill.
Ni vet själva hur man gör det, ingen stress... Om inte du har mitt nummer så hojta till mig på facebook.
Tveka inte, inboxa mig bara så kan vi börja snacka om våran filmkväll. Hahah, fan vad jag är skön.
Lallar lite för mycket nu känns det som, checkar in lite senare. Må bäst, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback