Kärlek och Respekt

Då var det dags för mig att spana in med mitt sista inlägg men hey var inte ledsna, jag fortsätter på ett annat ställe.
Den här bloggen kommer alltid att vara speciell för mig och för er alla som följt mig sen dag ett, det vet ni om.
Man kan säga att det var här alltid började för mig, det var här väldigt många dörrar öppnades för mig.
Jag minns när jag startade min blogg, det var många tyckte om det men också många som hata.
Det var många som "skrattade" och tänkte vad håller han på med? Blogg är bara för tjejer.
 
Men ni som känner mig väl vet att jag aldrig bryr mig om vad folk har att säga, jag gör min grej oavsett!
Du har ett liv så varför då leva med rädslan av vad andra tycker och tänker, sprid kärlek och njut istället.
Gör det DU tycker om, gör det som får DIG att må bra för i slutändan är du din egna bästavän, tro mig.
 
Så runt 2010, efter något år av allt mitt bloggande märkte jag hur folk som snackade bakom ryggen förändrades.
De som tidigare hade sagt att Bryan skämmer ut sig kom plötsligt fram och sa saker som tung är du brorsan.
Allting gick så snabbt men ändå inte, dörrar öppnades sakta men säkert och jag var med i olika filminspelningar.
 
2011 kommer och jag har hunnit med rätt så mycket, då snackar vi fotboll, bloggen och allting möjligt.
Jag börjar själv inse på riktigt att jag inspirerar och motiverar mina följare med det jag håller på med.
Så jag fortsätter vara mig själv och göra min grej, blir Ambassadör för Nike och jag tänker shit...
Vilken grej! Jag reser, drar på events och träffar trevliga människor. Helt plötsligt blir jag själv inspirerad.
2012 börjar komma mot sitt slut men jag längtar redan till nästa år, ska bli kul att se vad som händer då!
 
Vi har gått igenom mycket här på min blogg och alla mina inlägg kommer att finnas kvar så oroa er inte.
Ni kan alltid gå tillbaka i arkivet, om ni orkar kan ni ju också läsa om hela bloggen från början i Maj 2009.
Det är ju ett bra tips om ni inte har hängt med från början, det skulle nog vara kul att göra så hehe.
När jag har tid ska jag verkligen sätta mig ner och kolla tillbaka på mina gamla inlägg här.
 
Jag minns när jag brukade ha "veckans frågor och kommentarer" då jag lärde känna er läsare lite bättre.
Precis som det låter valde jag ut några frågor och kommentarer som jag fått och svarade på de.
Idag fick jag ett roligt meddelande av en kille på min inbox som skrev följande:
va inne på donken i lilljeholmen idag o så hör man några guzzar snacka om dej haha
Bara en sån sak får mig att skratta och le, det är sjukt hur mycket bloggen har gett mig egentligen.
Jag är så stolt över att jag vågade och aldrig la av när folk sa åt mig att jag borde lägga ner. Starkt!
 
Stort tack till er söta och sköna läsare, kriga på och ge aldrig upp! Låt oss kämpa tillsammans.
Jag har med hjälp av bloggen och min inställning till att lyckas kommit i kontakt med bra människor.
Men det är fortfarande en sak som återstår för mig, det är det där jävla proffskontraktet. Får kriga på!
Mitt mål just nu är att ta mig till Allsvenskan, ditt mål kanske är att bli läkare? Vi kämpar på tillsammans.
Kom ihåg att alltid tro på dig själv, även när det ser som mörkast ut. När du minst anar det så vänder vinden.
Kärlek & Respekt.... //Bryan Massa.

Kommentarer
» Anonym

åh tack så mycket bryan , tack för allt och vi önskar dig all lycka för du är värt det kärlek och respekt!!!

2012-10-10 // 07:31:54
» Anonym

Åh Bryan, det här är så sorgligt:'( har följt din blogg de senaste åren och vissa gånger har jag försökt att sluta läsa den bara för att det har tagit så mycket tid av mig, men varje gång jag har försökt sluta, har jag bara längtat tillbaka till att läsa det du har skrivit. Det är så otroligt hur mycket du har förändrats och mognat som person. Är jätteimponerad över att du har en så bra personlighet. Bara fler killar var som du... Iallafall, lycka till med allting och står vid din sida no matter what:) är så stolt över dig<3

2012-10-10 // 08:37:49
» Ledesen tjej

Fan Bryan! :( kan du inte lägga upp den nya bloggadressen så man kan gå in där och kolla? Kommer kännas så skumt att bara sluta läsa dina inlägg nu efter så många år..

Kram på dig och hoppas verkligen du kommer dit dina drömmar finns. Tack för all inspiration och motivation du gett mig!

Hejdåå *snyft*

2012-10-10 // 11:09:06
» Anonym

Bryan lyssna här, jag har snart följt dig i 2 år och kan fan inte få nog av dig,ja tror de jag du söker de jag din cindrella, prinsessa snälla bryan/




2013-02-14 // 01:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback