ser man på..

Oj så många vänförfrågningar och meddelanden man får när man bloggar..
Helt seriöst jag måste tömma inkorgen..haha,
Jag ska radera allt för att så fort jag loggar in på facebook så blir datorn seg och det tar lite tid för mig att typ gå till inkorgen o så.. men haha aja.. 

Det kan vara jobbigt ibland men det är löööngt för jag loggar ändå inte in på facebook så ofta.
Det är fett tråkigt..jag loggar bara in för att läsa mina nya meddelanden och acceptera vänförfrågningar haha det är typ de ända jag gör medans andra typ spelar spel, gör olika quiz o shit... hur som helst, det är i alla fall okej,
men orka vara taggad på 34453 fuckin bilder som vissa personer är...
Haha riktig facebook torsk asså..aa du, aa du, du vet vem du är haha!
IM OUT PEEEJZ !!!
Kärlek o Respekt till alla söööta o sköna läsare!
<3

Kommentarer
» ;)

hur kan man få tag på dig om man inte använder facebook? :D

2009-07-21 // 16:22:46
» Anonym

Haha vad gulligt alla vill ha dig :)

2009-07-21 // 16:42:52
» Anonym

vadå alla vill ha han, jag skapade relation med honom jag tycker bara han verkar snäll :S, haha du oxå bryan du ba kissie visar hur många vänförfrågningar hon har fått och så gör du det själv...

2009-07-21 // 23:34:02
» din cinderella maybe?

Hahaha alla vill inte ha hnm de kmr inte heller att få hnm alltså ni tjejer som jagar honom jag tycker bara synd jag förstår inte att ni pallar jaga honom. Helt ärligt är han sådär kattig? Waow låt honom upptäcka er inte ni honom han äcklas bara. Som ni ser letar han efter ju en cinderella en perfekt tjej för honom ellehur Bryan visst gör du de? Hoppas du hittar henne snart lycka till<3

2009-07-22 // 01:04:28
» Anonym

Intresse klubben anntecknar;)...så himla intressant det här är bryan, att du har 71 vänförfrågningar??

såå cooooooooool du e....??



grow up, wannabe kissie or what?

2009-07-22 // 02:48:32
» m

shit va alla håller på -.- haha låt killen skriva om vad han vill, seriöst. Hans blogg hans liv :) ingen tvingar er att läsa eller hur

2009-07-22 // 14:54:24
» Tangz

Ni alla håll käften bara , sluta kommentera hans blogg om ni har något negativt och säga, han vill inte höra era fula fucking kommenterar, som du t.ex "OHHH VA COOL DU ÄR, GROW UP WANNABE KISSIE OR WHAT?" du kan suga kuk och det kan ni alla andra också, som skriver massa fula kommentarer....anledningen till att han la upp bilden, är inte för att spela cool, han visar bara hur jobbigt det är, kissie är den personen som kanske visar hur många vänförfrågningar hon har, för att spela cool, men gör bryan det? Nej, så håll käften bara, han har inte tid att svara på era kommentarer ändå, jag skriver det här inlägget för att vara tydlig: HÅLL KÄFTEN BARA!



Aja aint got nutting to say, bryan, måste vara jobbigt för dig att ha så många vänförfrågningar hahaa :P



//Tangz

2009-07-22 // 17:56:40
» Tangz

Ni som kommenterar negativa kommenterar...inget liv asso, håll käften bara, på gud, ni är störda, låt han blogga om vad han vill

2009-07-22 // 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback