Tv-Shop


När jag vaknade imorse så fanns det inte så mycket på tv så jag satt och kollade på Tv-Shop.
Är det någon här som faktiskt handlar något därifrån?
Det känns som att de fifflar men inte vet jag, jag har aldrig köpt något från Tv-Shop. Och när jag ser deras kunder prata i programmet alltså de som köpt varan, det känns som att de snackar för pengar alltså att Tv-Shop betalar de här personerna för att säga; Ohh jag har blivit så mycket smalare, jag använde den i 2 månader och såg skillnaden direkt, tack vare lalala så mår jag jätte bra..Förstår ni vad jag menar haha..
Det är lätt att fastna framför programmet, och det mesta är för bra för att vara sant. Är det någon här som har testat att handla därifrån och vad är isf era åsiker??
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» :D:D:D:

du är aldrig inne på playahead? :P

2009-07-26 // 12:07:20
» dee dee

omg hahahaha omg!!! gööörrr det inte om det e det du funderat på att göra!! jag har aldrig själv köpt men känner folk som har och dom blååååser folk på riktigt!!! jag e 1000% säker på aftt folket på inslager får betalt och plus så får man alltid beetala mer än vad dom säger... typ som jamba elr ngt sånt!!!! men allt e inte slit :P det finns ju saker som faktist funkar :P

2009-07-26 // 20:42:37
» ärlig person

och vem bryr sig om tv shop asså gud e de allt du kan ? shiiet ett förslag radera ditt blog kompis den tog faktit mina minuter s´dammmn nigga

2009-07-26 // 21:17:35
» Tangz

I still have no life, when I check out Bryans blog and comment stuff, but I gotta make it survive....



"Ärlig Person" dra åt helvete va fan, du kan radera dig själv istället för att han ska radera sin blogg, tönt.

2009-07-26 // 21:43:28
» AFRIKA!

För det första ärlig person du skriver bara dumma saker bara för att han får tjejer och att han har ett liv att leva.

För det andra måste du lära dig att stava till ''Blogg'' och det funkar inte att skriva Radera ditt blogg det ska stå Radera din blogg om det är det du försöker säga?

2009-07-27 // 03:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback