Chris Brown & Tyga gör det igen!

För några dagar sen la jag upp deras första musikvideo tillsammans, nämligen Holla at me!
Nu är det så att de har släppt en till musikvideo till låten G SHIT!

När jag var i skolan imorse och satt vid datorn så checkade jag in facebook lite snabbt, såg att en vän hade lagt upp musikvideon på sin profil och det första jag tänkte på var att jag måste lägga upp den här på bloggen asså.

Jag skrev det för några dagar sen men jag skriver det igen...
Visst kan Chris Brown rappa... Han är inte keff, låtarna han gör med Tyga är fett tunga.. G SHIT är en av de tunga låtarna de gjort tillsammans men ändå så tycker jag att Chris ska hålla sig till RnB.
Det var en tid då Chris var RnB men nu känns det som att han har tappat allting, venne riktigt hur jag ska förklara men ni kanske förstår vad jag menar...

Men anyways, här bjuder jag på Chris Brown ft Tyga - G SHIT:thumbup:
haha you know alot of girls say alot of things to me...

Kommentarer
» Anonym

jajajaa sluta nu. den här låten är fetttt TUNG!!!

2010-04-27 // 17:01:20
» Anonym

gillade inte holla at me så mycket men den Här var galet tung :D

2010-04-27 // 17:01:43
» so what?

Tjena tjena tänkde fråga vad som har hänt med din syrras blogg? har hon lagt ner den ?

2010-04-27 // 17:09:41
» Johanna W

chris brown e sjukt grym, älskar denna låten <3 men de e sant, han borde hålla sig mer till rnb istället :(

2010-04-27 // 17:42:30
» Kalle

chris brown är ju inte seriös...

det här är bara ett mixtape, dom driver bara

2010-04-28 // 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback