Natti natt ♥

Ska ta och sova nu, har varit uppe bara för att ladda ner några sköna låtar som jag ville ha.
Låten Till the day I die som är med bland veckans låtar har jag nu satt som ringsignal!

Fan vad jobbig dag jag kommer ha imorgon, jag har orientering med klassen... Asså palla seriöst..
Senast jag hade det gick jag typ i 8an... Det var kul när man var mindre men nu liksom.. Kom igen!
Aja, jag funderade på att skippa det och stanna hemma men äh köör bara hehe.

Innan jag avslutar inlägget och önskar er en god natt så vill jag bjuda på en skön låt.

Den får mig att tänka tillbaka till förra veckan då jag lekte med min tjejkompis hår haha.
Ni måste bara veta att när en tjej har rakt och fint hår så kan jag inte låta bli att leka med håret lite lätt mellan fingrarna sådära... Det är skönt och super mysigt haha :)

Här har ni, Playing in her hair av The Dream.
Nu ska jag sova men först tänker jag trycka på play och njuta av låten en sista gång.
Tänker blunda och tänka på lite saker under tiden jag lyssnar på låten...

Kärlek och Respekt till alla söta och sköna läsare.
SOV GOTT, DRÖM SÖTT & VAKNA BLÖTT!

Btw, vad tycker ni tjejer när man typ ligger på sängen och håller på med erat hår?
Skönt, mysigt?? Vore najs om ni tjejer kunde svara på den frågan hehe.
Goodnight, im out.. Peace.

Kommentarer
» JD

Det är mysigt. lol

2010-04-13 // 00:38:40
» Anonym

det är bland det mysigaste som finns fifan! ba ligga o kramas sen leker han med ens hår, aww:D!

2010-04-13 // 01:04:57
» Anonym

Det mysigaste som finns :)

2010-04-13 // 01:07:03
» Therese

mysigaste som finns! :D

2010-04-13 // 07:19:04
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
» Anonym

de är fhan skönaste som finns man somnar till slut :P HAHAH!

2010-04-13 // 15:45:26
» Anonym

SKÖNT

2010-04-13 // 16:00:32
» lina

otroligt skönt och mysigt!

2010-04-13 // 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback