Huvudvärk

Tjejerna som snackade med mig på busstationen skriv till mig på facebook.
Okej hur som helst, jag kom precis hem från min träning.
Ni anar fan inte vilken huvudvärk jag har. Det dunkar inte och gör inte så ont men jag är typ yr och ser inte så bra. Tror det antingen beror på vädret, alltså att det har varit mulet och regnat hela dagen eller att jag åt dåligt innan träningen. Jag hade ju tänkt se på film direkt efter min träning men jag får vänta lite med det.

Jag har som sagt kopplat laptopen till min tv så nu ska ta och sätta på lite skön rnb musik, lägga mig på sängen och vila lite grann. Under tiden jag gör det så ska jag ladda hem filmen Just Wright med Queen Latifah och Common. Det blir perfekt, för det kommer säkert ta en halvtimma att ladda hem den. Jag har tagit alvedon och ska som sagt vila lite nu så huvudvärken är nog borta inom en halvtimma.

Såg att det var en som kommenterade att jag borde se på why did i get married, 1 och 2.
Det var faktiskt en läsare som tipsade mig om de filmerna förut också, jag kollade på trailern för inte så längesen och tyckte den verkade bra så jag ska nog se på de imorgon :D

Fan också, folk bara messar mig. Har fått flera sms efter min träning men jag har inte orkat svara på alla eftersom jag har ont i huvudet och är lite yr. Nä, nu ska jag ladda hem filmen och put on some music jag kan relaxaah till. Jag spanar in senare, kärlek & respekt till alla söta och skööna läsare . . . Bless.

Kommentarer
» sarah

Jag såg dig också ikväll fast i tunnelbanan, du såg jävligt trött ut så ville ej störa. :P

2010-08-17 // 23:13:56
» Anonym

ät någonting.. typ frukt

2010-08-17 // 23:31:35
» Anonym

Kolla din inkorg på Facebook!!!!!!!!!!

2010-08-17 // 23:38:36
» maria

Din huvudvärk är antagligen migrän, jag har själv de och det känns precis som du sa. Särskilt de där med att du ser dåligt :)<3

2010-08-18 // 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback