Soft

Blev precis klar med att städa mitt rum och dammsuga hela huset.

Har blivit lite trött så nu ligger jag på sägen och vilar lite grann.
Jag lyssnar såklart på musik, har öppnat mitt fönster, höjt volymen som fan och basen bara pumpar.
Hoppas grannarna inte klagar.. Just nu spelas R.Kelly ft Usher - Same Girl. Skön är den.

Som jag berättade i videoinlägget köpte jag ett par nya converse idag och när jag kom hem låg det ett brev till mig. Jag fick två biobiljetter till filmen The American, glad blev jag eftersom det kom som en överraskning!
Frågan är bara vem jag ska bjuda för jag har ingen aning haha. Någon som är sugen på bio??

Men hur som helst, jag ska snart röra mig utåt för att hämta upp en gainer (protein pulver).
Jag hade två gainers för någon vecka sen men jag har redan tagit slut på de hehe.
Efter att jag hämtat den ska jag hem igen, käka och göra mig redo för min träning.
Och sen närmare kvällen när jag är hemma från träningen ska jag se på film.
Jag tänker faktiskt se på Stomp The Yard 2 som kom ut för några dagar sen.
Jag laddade hem den igår så jag ser verkligen fram emot kvällen.
Det ska bli mysigt med Stomp The Yard :)

Nu ska softa lite till men jag spanar in senare...
Btw jag tycker ni alla ska ta och lyssna på veckans låtar för de är fett med sköna.
Kärlek o Respekt

Kommentarer
» linn breezy

vart laddade du ner den ifrån? :O :)

2010-08-24 // 16:57:00
» sadde

asså bryan, när du laddar ner en film, säg vart du laddar ner dom :S vill också se på just wright och stomp the yard!!

2010-08-24 // 18:09:39
» drizzy

Kan inte du fixa ihop en snygg tjej och snygg kille genom bloggen? Du kan ju vara värsta matchmakern!

2010-08-24 // 19:56:26
» måste ses!

http://www.youtube.com/watch?v=AY_b8igG-WM&feature=player_embedded

2010-08-24 // 20:50:37
» blondie

dör lite varje gång man kollar in din blogg alltså. ihhhh, eyecandy.

2010-08-24 // 20:53:53
» Anonym

ha frågestund!

2010-08-24 // 21:02:00
» Puss!

frågestund? :P

2010-08-24 // 21:57:50
» Anonym

vart laddaru ner filmer ifrån? kan du ha frågestund :D

2010-08-24 // 22:22:14
» Anonym

Asso stomp the yard 2 var en stor besvikelse den var AS dålig! DEN VA KEFF! man ville bara att den skulle ta slut SÄÄÄÄMSTA !

2010-08-24 // 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback