Vi kan inte vara vänner

Ska ta och spela FIFA mot Tumme nu sen ska jag faktiskt ta och lägga mig.
Jag är trött på att sova bort dagarna eller kriga mig upp ur sängen för att kunna vakna vid 12 tiden haha.

Men innan jag lägger mig tänker jag säga godnatt på er med en riktigt skön låt.
Det var ju ett bra tag sen jag gjorde det senaste eller hur? Hahah.

Låten släpptes för 4 dagar sen och jag är redan kär i den. Eller kär är inte rätt ord...
Jag är förälskad i den.
Jag känner faktiskt igen mig i låten som fan, det är nog därför jag gillar den så mycket.

Det är Trey Songz som sjunger och den heter Can't Be Friends.
Sättet som han sjunger låten är för najs men även texten är otroligt bra. Klicka här för att läsa texten.

För att göra en lång historia kort så handlar låten om att han och hans tjej gör slut.
Och när det är slut mellan de så kan de inte vara vänner.

Jag känner igen mig som fan, det har säkert inte hänt er alla men de flesta kanske?
Antingen så är man tillsammans eller inget... Det finns liksom inget mitt emellan.. Alltså vänskap.

Vissa lyckas bra efter att de gjort slut, de kan fortfarande umgås tillsammans och vara vänner helt enkelt.
Men för vissa är det annorlunda, antingen så är man tillsammans eller ingenting.

Här har ni: Trey Songz - Can't Be Friends. Underbar låt!
I wish I never felt so deep in love with you and now aint no way we can be friends. 
And all I can say is 
la la la la la la la la laaaaa . . . .

Kommentarer
» Anonym

haha, aaaa, mitt hjärta! måste du lägga en sån sorglig inlägg. jag började gråta och tänkte på mitt ex, för vi kan, som så otroligt många andra par eller ex par, inte bara vara vänner. det gör ont! ciaoooo godnattt!"

2010-08-06 // 01:44:54
» Anonym

trey songz är så j*vla underbar! massor med kärlek te han

2010-08-06 // 14:34:34
» SARA

hej sötaste bryan!!

först o främst vill bara säga att jag diggar din blogg stenhårt fortsätt kör ditt race :) är glad för alla framgångar och möjligheter du har fått!

och since u are all about the love och sitter inne med en massa kärleks tips osv så tänkte jag att jag kan lika gärna dela med mig av mitt dilemma. Du kanske inte har tid att svara men jag skulle uppskatta det otroligt mkt.

Såhär ligger det till: jag har en killkompis vi är ganska bra vänner och umgås ofta (inte bara vi själva utan vi är i typ samma umgänges krets om man säger så) Men jag vet itne det känns som att jag har fått känslor för honom. MEn vet inte vad jag ska ta mig till!!! vågar inte ens erkänna det till min bästa vän. Vet inte hur jag ska förklara det men du vet man har alltid någon som är i ens hjärna hela tiden, och han är min sån! vet inte varför men.. och tanken på att han skulle vara med en annan tjej gör mig kind of pist. Men vet lixom inte hur jag ska göra om han ens känner nånting för mig?.. När vi är så håller vi på o retas med varandra "slåss" och sånt, men vet inte om det betyder något sånt för honom. Och jag personligen när det kommer till sådana här saker är ganska blyg av mig så vet verligen inte hur jag ska göra.

Okej kände att detta blev alldeles för långt nu, vet inte ens om du kmr läsa det men haha. Om du har tid över så skulle jag bli jätte jätte jäääääätttte glad om du svara och gav mig lite tips haha =) loveee 2 u mulattobe!

/ en mkt confused girl

2010-08-06 // 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback