Bryan tipsar musik!

Eftersom jag inte har uppdaterat så bra under dagen så kastar jag in några inlägg nu direkt!

Jag tänker bjuda er på en riktigt skön låt och musikvideo som jag faktiskt har lagt upp på bloggen för några månader sen, men med tanke på att jag har så många nya läsare som kanske inte har hört eller sett musikvideon så lägger jag upp den igen!

I minut 1:15 så får man se tjejens glittrande Blackberry.
Riktigt fet är den haha, inte något för mig direkt men för er tjejer, waow nice eller hur!
Såg även en bild på Nicole Sherzinger med en likadan Blackberry i handen.

I know you ain't over there staring at my girl!
Riktigt skön är den låten, det känns som att jag aldrig kommer att tröttna på den!
Lite roligt när man ser hur tjejen tar grejer från affären och sedan blir arresterad haha.
Vad tycker ni om den låten då?

Kommentarer
» abbe

lyssna på j.lewis feat florida - dancing for me

2010-02-11 // 20:24:34
» sarah

Bobby Valentino - slow down e så bra. Gammal men bra visst? :)

2010-02-11 // 20:30:11
» Nathalie

Grym låt! Du är het Bryan;)<3

2010-02-11 // 21:35:26
» Victoria

joo låten e tung hade hört den för ett tag sen men första gången jag såg videon den va rätt så NAJJJS:D

men kolla på usher - daddys home den e TUNG!!:D

2010-02-11 // 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback