Go'kväll

Hey på er alla goa läsare!
Kvällen börjar närma sig sitt slut men innan det så tänker jag kasta in det här inlägget.
Inte nog med det jag tänker även komma med dagens frågor och kommentarer!

Jag är på fett bra humör, vi som spelar fotboll vet att när man har gjort bra ifrån sig på en träning eller match så mår man helt enkelt bra och är glad. Det är mitt fall just nu. Tyvärr så är dagen snart slut och man ska sova men jag kommer i alla fall kunna sova bra inatt.

För att summera min dag så har jag varit i skolan, efter skolan åkt hem och softat.
Spelade lite FIFA sen kom syrran över och jag visade henne lite videos från Streetstar.
Efter det funderade jag på att sova ett litet tag så jag la mig i sängen men efter 5 minuter så fick jag någon typ av kick, jag ba; Fan, jag tänker inte sova på dagen ännu en gång, jag har gjort det två dagar i rad... Det får räcka. Haha så jag gick upp och kollade på tv i vardagsrummet.

Sen var det dags att åka iväg på träning och det gick supah dupah bra :)

Men innan jag avslutar det här inlägget måste jag bara låta er tjejer veta att jag har fett med ont i ryggen.
Jag har typ sträckt någon muskel i ryggen, det gör ont som fan.
Helt seriöst, kan inte någon sötis massera mig?... Jag är seriös nu.

Kommentarer
» yess indeed

naww stackars lilla bryan som har ont i rygg:(



i can come if you want me to come;)



ps. läste att du gillar latinas well this must be your lucky day cuzz i'm a latina;)

2010-02-04 // 22:42:20
» yess indeed

ja juste glömde jag är också HELT seriös;)

2010-02-04 // 23:02:46
» Anonym

läser massage som IV-val, så jag ställer gärna upp ;)

2010-02-04 // 23:04:18
URL: http://idawestling.blogg.se/
» Anonym

HAY!! jag har en fråga... om en kille gillar en fast än att han har en tjej e det ok? och tjejen som han gillar, gillar oxå honom fast ändå så vill han inte göra slut med sin "riktiga" tjej!



Svara gärna

2010-02-04 // 23:05:30
» yess indeed

ja juste jag glömde jag är också helt seriös;)

2010-02-04 // 23:05:41
» svar tack

hej, du har ju alltid en dagens låt så vi vet vad du gillar för musik men vad gillar du för filmer??

kan du nämna några som är diina absolut bästa filmer som du har sett?:)



skulle verkligen upskatta ett svar och du har ett vackert leende:)<3

2010-02-04 // 23:09:02
» Anonym

vad tjänar jag på det då? haha skojar, klart ja ställer upp

2010-02-04 // 23:53:50
» julia

Söt! ;0

2010-02-05 // 14:17:18
URL: http://juliafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback