Natti natt ♥

Nu börjar kvällen faktiskt närma sig sitt slut.

Jag tänker summera min dag lite snabbt och sen bjuda på en godnatt låt :)
Jag slutade skolan rätt så tidigt idag, kom hem och softade rätt så bra haha, jag sov i 3 timmar sen åkte jag iväg på träning. På vägen till träningen, när jag sitter på tåget med 2 kompisar så sitter 3 tjejer vid oss och de snackar som att de vore från Göteborg och det var de nog också för de hade resväskor med sig.

Så vi sitter och kollar på de lite då och då och de på oss. Sen när vi kliver av tåget så säger min kompis till mig att de pekade på mig och sa: Det är Bryan.

Jag antar att de läser min blogg, men haha tjejer varför sa ni inget för??
Haha skulle vara kul att få snacka med er lite jue.
Men, men.. Nu börjar inlägget bli för långt så jag säger godnatt med denna bild och denna underbara låt.
Sov gott och dröm sött, vi höres imorn!

Kommentarer
» Anonym

Godnatt mulattobee!! :D

2010-02-17 // 00:04:53
» Nikolina

godnatt! :)

2010-02-17 // 00:05:55
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
» Anonym

bryan, vad har hänt med hatarna på din blogg? :O minns du tidigare, då du alltid fick massa hatkommentarer.. de kommer inga såna längre haha

2010-02-17 // 00:11:27
» Anonym

Vart är dina söta pyamas?! :D

2010-02-17 // 13:37:39
» Anonym

asså bryan va lekeru . alla vill inte ha dej, du e nt så jäääävla snygg som du kanske tror. du tror du kan få vem du vill men du kan inte , inse d bara . shit aso .. du har cookk mkt luft. ahahah å tro mej ja vet hur du e, du e nt så jävla gulli som alla tror . tjejer han e plaaaaaaaaayer :) tro mej..

2010-02-17 // 16:14:03
» Donna

Fin blogg, very nice ;) Du är verkligen bra på detta med bloggar :O



Kram!

2010-02-17 // 16:22:47
URL: http://dunnaalimi.blogg.se/
» nicho

haha typiskt dina läsare =D som förut näru berätta om nån tjej på bussen som du fick ögonkontakt me rätt mkt, sen när hon skulle gå av bussen, de är då hon säger : din blogg är rolig :)

Haha antar att dom flesta kanske är rädda att du ska dissa dom lr nåt sånt ^^

2010-02-17 // 16:40:00
URL: http://nichow.blogg.se/
» Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Sweet bild! ;D

2010-02-17 // 17:14:59
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback