RIP PLAYAHEAD ♥

Fyfan asså! Jag fick reda på det för någon vecka sedan och har glömt blogga om det så jag gör det nu för det är nu det är dags för playahead att läggas ner.
00:00 inatt så kommer playahead inte att finnas längre!

Jag ska inte ljuga men jag blir fan lite ledsen, jag hade inte loggat in på ett galet bra tag men nu är jag online. Jag tänker spara alla bilder och lite annat innan de stänger ner sidan.

Det är fan surt, playahead är eller var en del av mig när jag var mindre.
Så fort jag kom hem från skolan loggade jag in på pea, chattade med vänner, letade efter snygga tjejer haha.. Jag kommer till och med ihåg när man ville logga in från skolan men det gick typ inte för att skolan hade blockat pea.. Jag kommer också ihåg hur man kunde göra allt bara för att få VIP, man ringde från andras telefoner osv haha, sen när man väll hade VIP så såg man till att man hade den skönaste låten på sin profil.
Man gick med i teams som man gillade hahah asså shit, nej fan.. Jag saknar och kommer alltid att sakna de tiderna. Kommer också när tjejer brukade komma fram till mig och fråga om det är jag som är MulattoG@pea.
Shit vilka tider! Shit vilka sköna tider jag har haft med playahed.

Jag har haft min pea sen jag var 11 år gammal så ni förstår själva hur det känns för mig... Ändå sen 2002 har jag haft min pea. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att de ska lägga ner det...

Visst jag förstår de också, när jag var vid 13 års åldern så kommer jag ihåg att det var 60.000 onilne på pea men nu är det knappt mer än 3000 online så det har verkligen blivit kefft...



Under mina år hos playahead blev min profil besökt runt 300.000 gånger.
Fan vad jag kommer sakna alla söta tjejer som kommenterade mina bilder hela tiden haha...
Kommer du att sakna Playahead eller saknar du de gamla Playahead tiderna?
Då tycker du jag att du ska gå med i min grupp på Facebook som jag precis skapade.
'Vi som kommer att sakna Playahead'

Kommentarer
» Anonym

Herreguuuuuuud... Det låter som någon du älskar dött eller något. Ta det lilla lugna.

2010-02-28 // 23:18:31
» Anonym

Det är kl 12 imorgon som dom stänger ner :)

2010-02-28 // 23:23:35
URL: http://koumbas.blogg.se/
» Victoria

jag kommer nog inte sakna pea för jag va ändå aldrig inne där...(vilket du inte heller va som du sa) men som sagt man you don't know what you got until you lose it eller hur det va:P



peace and love!

2010-02-28 // 23:33:49
» Lady A

Jag kommer också sakna pea, precis som du så var det fan mitt liv när jag var mindre! Asså fan vad jag garva när du tog upp det där med att man krigade för att få VIP haha fick värsta flashbacks.

RIP playahead!!!

2010-02-28 // 23:58:06
» r

hahaha jag minns dig från pea, typ hundra år sen :D

2010-03-01 // 00:07:12
URL: http://rimbox.blogg.se/
» Anonym

playahead finns kvar än... så verkar som att den kommer stänga om nästa 2 timmar. Så än e de inte slut :D

2010-03-01 // 00:26:47
» kaashey

hahah kmr ihåg dig från p.a, sen blev vänn med dig "sommarflört" HAHAHA , old times!

2010-03-01 // 00:36:42
URL: http://dupaafly.devote.se
» rip playahead

En fråga, vet nån var man laddar ner alla bilder och inlägg? :) hittar inte de på sidan :S

2010-03-01 // 00:49:24
» rip playahead

har hittat de nu :P

2010-03-01 // 00:56:12
» Anonym

Nää, de har inte alls stängt av pea ! var tvungen att kolla . but nope

2010-03-01 // 01:05:05
» melody

åååh påminn mej inte:(

2010-03-01 // 01:45:08
» Claudia

hahahaha du är så rolig ibland asso! :P

2010-03-01 // 10:50:19
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback