Skönt

(Bilder från i Sommras)

Vad bra jag mår just nu, jag mår alltid bra när jag har gjort mål och mitt lag har vunnit..
Jag känner mig verkligen on top of the world när jag gör mål, okej jag ska inte ta i för mycket hehe men det jag mår alltid bra när jag har gjort mål. Det känns som att man är på rätt spår så det gäller bara att fortsätta!

Jag hade match och kom hem för ett tag sen, jag väntar på att maten ska bli klar så jag tänkte att jag kunde kasta in ett inlägg lite snabbt hehe.

Ne men som sagt det känns riktigt skönt, fick spela hela matchen och det här var min första match med mina nya Superfly :D Assköna är de, man flyger fram med Superfly, de är så otroligt lätta och sköna!

Jag gjorde ett mål i matchen, jag placerade in bollen typ vid högra krysset och det blev det ända målet i matchen då vi vann med 1-0. Innan jag gjorde mitt mål så hade jag ett stolpskott också, fan vad jag blev lack att den inte satt haha. Men anyways så höll jag huvudet högt och när jag fick nästa läge så satte jag in den...

Nu ska jag skapa ett dokument i word och skriva ner min statistik, det är alltid kul att komma ihåg hur många matcher man har spelat och hur många mål man har gjort..

Ska ta och käka nu men vi höres snart, ciao!
Och förresten, ni som är fotbollsintresserade spana in min kategori 'Fotboll'.

Kommentarer
» nicho

nice att ni vann! :D och ännu bättre att du gjorde det enda målet ^^

haha shit, det ser inte ut som att det är vinter på bilden i bakgrunden :o

2010-02-28 // 20:42:06
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

grattis :D en fråga! Hur ska den "perfekta" dejten vara enligt dig? hem till dig, hem till henne eller var för sig? haha :)

2010-02-28 // 20:59:59
URL: http://idawestling.blogg.se/
» adis

Haha mannen jag tror jag såg ditt lag spela :D spelade ni i solna? var där hade själv match mot Aik vi vann men 3-2 och innan så tror jag såg ditt lag spela. Hade planen bruna låga väggar eller vad det heter på sidorna? :)

2010-02-28 // 21:06:01
URL: http://cristijano.blogg.se/
» Said

Shoo, Bryan. Tung blogg fortsätt så. Jag undrar bara om du ska åka till USA Sommaren 2010? Om du ska vart ska du? Om du inte ska till L.A. Men när åker du då, och hur länge ska du vara där? Peace.

2010-02-28 // 21:11:45
» Ramsey!

Varför skrev du inget inlägg om Arsenal - Stoke City matchen? Undra bara eftersom jag är soccermaniac! Må Gud vara med Ramsey!

2010-02-28 // 21:40:57
» Ronja

Asso sväär, du liknar cok mkt Mikael Dyrestam :O snubben i IFK GBG :O mammas ni e fett med lika :O :P

2010-02-28 // 22:57:15
» Anonym

Najs bryan... superfly kommer göra dig bäst! :D

2010-03-01 // 00:50:26
» Anonym

Tja, undrade om du aldrig har fått skoskav med superfly, och hur länge man måste träna in dom innan man använder dom på match? :)

2010-03-01 // 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback