SOFT

Fan vad soft!

Jag kom hem från träningen för ett bra tag sen.
När jag kom hem så blev jag jätte glad för Mamma sa till mig att vi ska beställa ett par nya Vapor till mig.
Så jag satt med Mamma vid datorn och beställde fotbollsskorna.

Nu har jag så många par Vapor att jag har tappat räkningen, helt seriöst haha.
Ikväll så beställde vi Nike Mercurial Vapor Superfly och de är den senaste modellen av Vapor.
Den modellen har jag faktiskt inte så jag längtar jätte mycket tills jag kan gå och hämta de från posten!
Jag skriver mer och skorna och vilken färg vi beställde imorgon :)

Nu ska jag ta och tjocka mig med lite kladdkaka haha!
Jag spanar in snart igen, då med ett godnatt inlägg med några bilder och en riktigt skön låt!

Kommentarer
» Anonym

fan va nice!! tror zlatan också har såna..

2010-02-09 // 23:27:47
» kladdkaka:D

jag bakade kladdkaka idag:D med mint i den e skönast ingen är lika bra som mig på att baka kladdkaka:D muuuummsss!!:D

2010-02-09 // 23:43:56
» Anonym

ASSÅ SKÄMMS DU INTE? vart är nappflskan?

2010-02-10 // 10:54:57
URL: http://sagalomia.blogg.se/
» Anonym

Det här kan låta helknäppt, men varfan har du köpt pyjamasen? Jag måste ha en sån!

2010-02-12 // 21:21:08
» Lou

Det här kan låta helknäppt, men varfan har du köpt pyjamasen? Jag måste ha en sån!



2010-02-12 // 21:21:50
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback