FREDAG

Det är Fredag och vad tänker de flesta göra ikväll?
Jo, festa! Vad gör Bryan när alla andra festar? Jo, Bryan är på gymmet och träna hårt!

Jag blev bjuden på en hemmafest men sa nej för att jag känner att inte har någon lust att festa ikväll, jag har mer lust att träna och det tänker jag göra också. Jag ska ta och äta pasta nu sen ska jag packa väskan och röra mig mot gymmet. Igår fixade jag en liten spellista som jag tänker lyssna på nu när jag gymmar, fett nice!

Men anyways, ni som ska festa ikväll ta det lungt.
Ni som inte ska festa låt oss spela FIFA online haha!
Kärlek o Respekt

Kommentarer
» Nora

bryan du är en otroligt bra förebild för dom yngre grabbarna, jag har en lillebror och han gillar dig och läser din blogg varje dag. fortsätt !

2010-01-08 // 18:11:50
» Anonym

fan va rätt!

2010-01-08 // 18:13:36
» Anonym

va söt du är! och bryr dig hahaha=)

fett SÖÖT!

2010-01-08 // 18:17:55
» Anonym

keep it up man. wish i had a guy like u ;)

2010-01-08 // 19:25:43
» L.A

Du borde lägga in film tips till oss som inte dricker :) . take care !

2010-01-08 // 19:57:43
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» kille

du är skön bryan, beundrar fan din stil skitmycket.. många dricker bara för att "alla andra" gör det, men du skiter i det totalt.. jag dricker inte heller, trodde aldrig jag skulle hitta någon mer! :)

håller med, du är verkligen en person jag skulle kalla för förebild!

2010-01-08 // 22:35:02
» sujicicelvia.devote.se

du är fan för het killen ;O,och för skön din blogg e underbar puss

2010-01-10 // 00:50:59
URL: http://suljicicelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback