10 JUNI 2010

Idag har jag varit ute hela dagen tillsammans med en kompis.
Riktigt chill var det, värdet var bra och alla flak som åkte runt i stan fick alla på ett bra mode!

Jag tycker synd om de som tog studenten idag och de som kommer ta den imorgon.

Reglerna har ju ändrats nu efter allt kaos förra veckan, flaken får typ bara åka förbi fontänen som alla så jätte gärna vill åka runt flera varv...
Förra veckan, när jag tog studenten så åkte vi flera varv runt fontänen.. Det var föör najs, folk hoppade av flaket en liten stund för att bada asså det var helt flippat.. Alla som var där förra veckan vet vad jag talar om haha.

När vi var där idag så var det bra stämning så klart men inte lika bra som förra veckan.
Poliser stod fan och kontrollerade hela stället...
Inte värsta grejen men fortfarande så är det lite synd för man vill ju åka några varv runt fontänen...
Det är ju typ som en tradition... Jag hade tur som tog studenten förra veckan haha.

Men anyways, jag fick värsta känslan när jag såg studenterna flippa ur haha.
Jag log bara och tänkte tillbaka till förra veckan, asså den känslan får man bara en gång i livet!:P

De så fuckin' skönt väder, dags för mig att sätta på mig lite sköna kläder!
Haha, duvet, duvet vem jag e; Bryaaan!
Kärlek o Respekt

Kommentarer
» Tania

De skulle va nice om du berätta va du fick för betyg oavsett om du va MVG barn lr inte xD

2010-06-11 // 13:20:21
» hemlig beundrare

snyyyygg natta!! :D

2010-06-11 // 13:57:52
» Anonym

kan du inte skriva om din fredag, vad du har gjort och vad du ska göra. det regnar ju, perfekt väder för en mysig hemma kväll ?

2010-06-11 // 15:00:33
» anna

snygg outfit:)

2010-06-11 // 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback