11 JUNI 2010

Shit vad jag är trött, är verkligen helt slut.. Har ingen energi alls.
Min Fredag har varit lugn, jag vaknade rätt så sent.. Vaknade vid 3 så jag missade fan invigningen av fotbolls vm men jag såg lite höjdpunkter ur det lite senare på dagen. Fan vad grym invigning!

Hur som helst, jag hade träning idag och efter träningen kollade jag på matchen mellan Uruguay och Frankrike... Ingen höjdare direkt.. Men ååh vad trött jag är asså. Ska lägga mig tidigt idag fan.
De senaste dagarna har jag lagt mig vid 3 på natten... Inte så konstigt att jag blir trött och känner mig seg.
Eller faktiskt inte, det kanske inte beror på att jag lägger mig sent. Idag kanske det berodde på det keffa vädret.
Galet grått och äckligt, ah fan. Jag tror tröttheten jag har och har haft hela dagen har berott på det dåliga vädret..
Får hoppas på sol imorgon då!

Nu ska jag ta och softa lite med sköna rnb låtar.
Checkar in senare, kärlek och respekt!

Kommentarer
» hermy

snygg bild

2010-06-12 // 10:17:13
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback