18 Juni 2010

Shoo bloggen!

Jag kom hem för ett tag sen, hade träning i ovädret. Fan jag fattar inte varför det ska vara så kefft väder hela tiden.
Det var ju soligare när man hade skola, kommer ihåg att jag alltid hade t-shirt på mig och när jag var på väg hem lyssnade jag alltid på musik och njöt av solen som sken i ögonen. Vill fan få tillbaka den känslan men det är svårt nu när det ska vara grått hela dan varje dag. Tur att det är vm annars skulle jag ärligt talat vara hela rastlös! Jag vet inte hur ni är men jag orkar knappt gå ut eller jag vill inte ens gå ut när det är sånt här väder. Jag stannar hellre hemma och tar det lugnt och som jag sa, tur att det är vm annars skulle jag inte vetat vad som skulle hålla mig sysselsatt... Fifa kanske? Haha nä men seriöst fan, vi får hålla tummarna och hoppas på att vädret blir bättre snart.

Just nu softar jag i rummet och lyssnar på riktigt sköna låtar ska ni veta!
Inte för att skryta men fan vad jag älskar min musiksmak, den är så fuckin bra haha. Jag skulle vilja bjuda er på alla låtarna som jag lyssnar på nu. Jag har en helt ny mapp som jag skapade i förrgår med nya och sköna låtar!
Helt otroligt asså, för sköna låtar... Ska ta och ladda ner lite mera nya låtar senare ikväll sen tänker jag överföra hela mappen till iPoden!
Så jävla skönt för jag har en ny iPod, alltså en iPod Touch. Ni som har följt min blogg i ett bra tag vet att jag alltid har använt min iPod Video och i den har jag över 2000 låtar men alla är fan inte bra. Varje gång jag använde den så var jag tvungen att hålla på spola förbi vissa låtar. Nu när jag har min iPod Touch så är jag mer noggrann med vilka låtar jag lägger in och hittills är jag riktigt nöjd. Jag kan trycka på play, stoppa in iPoden i fickan och bara låta den spela upp låtarna utan att jag ska behöva spola förbi någon låt. Vissa kanske tycker jag överdriver men näee jag älskar bara musik och är noggrann med min musiksmak!

Är du som mig, alltså noggrann med vilka låtar som ska in? Eller lägger du bara in låtar i mp3n utan att bry dig? Kul att veta.

Kommentarer
» Anonym

im just liikee uu :)

2010-06-18 // 21:23:56
» SARA

du borde typ printscreena din ipod spellista så man får se!! :) puss tack för en skön blogg!

2010-06-18 // 23:29:20
» Palla

Alltså för det första är du inte noga med din musiksmak, helt mainstream :P För det andra vet jag inte om du bott i en källare senaste veckan lr nåt för det var fett nice väder tisdag, onsdag, torsdag så sluta klaga för det tredje kan du fixa din blogg så man ser hela inläggen igen ist. för halva?

2010-06-19 // 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback