2 Juni 2010

Idag har jag som sagt vart och klippt mig.
Klippte mig på en tuung tung afrosalong tillsammans med två kompisar.

Jag hade faktiskt aldrig hört talats om den salongen förut tills idag då.
Grejen var den att jag skulle åka och klippa mig på ett annat ställe först var det tänkt, men sen så messade jag grabbarna och kollade vart de var, vi kom överens om att jag skulle åka till salongen de skulle klippa sig på så jag drog dit och som sagt tungt var det. Fick fan vänta i 40 minuter tills det blev min tur:P

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad salongen heter men jag ska fan börja dra dit varje gång jag ska klippa mig.
Jag blev fett nöjd med klippningen, fett nöjd.
Som jag sa tidigare så ska jag börja klippa mig dära från och med idag!

Förutom klippningen så har min dag varit nice, jag har njutit av vädret, tagit en sväng runt stan och bara chillat!
På tal om stan, shit vilka snygga tjejer man ser nu när solen skiner haha. Helt sjukt..
Jag brukar säga att man får tacka Gud ibland för att man bor i Sverige om ni förstår vad jag menar haha.
Fan stan är full av snygga tjejer med olika nationaliteter, fett nice asså:)

Som Biggie sa till mig förut, sommaren är här vilket innebär att tjejer går med korta kläder.
Det är så sant och det la jag märkte till idag, stan är verkligen full av tjejer med solbruna ben och jeansshorts:P

Sommaren 2010 är här och för mig ska det bli en rolig och skön sommar, jag skiter i!:D

Kommentarer
» D ~

tjenaaaaa bryan, kom in på din blogg av en slump men den verkar tung. Men visst gick du i SIS? känner igen dig haha, det var tider de :)

2010-06-02 // 23:28:42
» doi

vart låg salongen ?

2010-06-02 // 23:39:45
» WANNA KNOW

Vart klipper du dig? tell me got to know! släng in ett snabbt inlägg om det!

2010-06-02 // 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback