29 Juni 2010

Idag har jag varit ute heeela dagen.
Jag var ute med min kusin och hans polare, det var soft och jag måste bara komma in på grejen direkt haha.
Shit vilka tjejer man ser, ibland måste man tacka Gud för att man bor i Sverige.
Träffade på en kompis och vi började spana efter tjejer direkt, det ända som fattades var en kikare haha!

Fett med najs väder och fett med najsa tjejer har jag sett idag!
Efter att ha varit ute hela dagen så åkte jag till gymmet för att pumpa lite grann. Jag körde ju på gymmet i förrgår och då lovar jag er att det kändes tungt eftersom det var första gången på några veckor jag gymmade. Men idag kändes det betydligt bättre, kändes som vanligt. Galet najs att få lite tid över nu till gymmandet.

Sitter och kollar på matchen mellan Spanien och Portugal. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om vem som går vidare, jag håller ju på Brasilien och hoppas på att de vinner hela grejen.
Hur som helst, precis innan Spanien matchen började så fick jag ett samtal om att jag ska träna imorgon bitti.
Jag hade faktiskt tänkt dra ut med några, det ska jag fortfarande göra bara att det får bli lite ändrade planer när det gäller tiden. Men det ska inte bli något problem, jag har ju träning på morgonen så det kommer inte i vägen för något liksom, förutom att jag inte får sova ut mig men det skiter jag fullständigt i för jag ser verkligen fram emot träningen imorgon bitti.

Spanar in snart igen, Ciao.

Kommentarer
» Anonym

men raaawrh;)

2010-06-29 // 22:37:56
URL: http://psychobittch.blogg.se/
» Noshin

Du, jag var och badade i eriksdal idag och det var riktigt snygga killar där ute. Det är första gången jag känner att den här staden har lite oslipade diamanter där ute ;)

2010-06-29 // 22:53:15
URL: http://noshinoamanda.blogg.se/
» irini

hahha såg dej på rålis idag ;) skitsöt när du spela fotboll med en lite kille, och att inte tala om stråhatten du hade på dej!! skitsöt! btw måste jag säga att du ser annorlunda ut IRL, var tvungen att se din tatoo för att bli säker på att det var du ;)

2010-06-29 // 23:30:53
» Mimi .

Heej, måste säga att din blogg verkligen är BRA.

Tittar på den dagligen minst, 10 ggr för att se om du har uppdaterat!. Keeep going ^^

2010-06-30 // 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback