Studenten imorgon!

Jag har haft en härlig dag och imorgon väntar en härligare dag för då tar jag studenten!

Jag kan inte riktigt fatta att det är imorgon jag ska ta studenten..
Alla år som man har gått i skolan liksom haha...
Imorgon är det dags.. Imorgon är det dags.. Äntligen, asså äntligen!

Nu kommer jag slippa Mammas frågar på kvällarna: Bryan när börjar du imorgon??
Eller Pappas tjat: You have to go to school Bryan, du får inte skolka!
Hahah, fan vad jag längtar tills Lördag då jag vaknar och ba: Aaahh, jag är fri!

Det en sak jag måste berätta till alla mina söta och sköna läsare.
Ni vet själva att jag är nykterist och att jag aldrig ens har smakat alkohol men imorgon är det en speciell dag och jag kommer förmodligen att göra det. Jag vet att man inte måste dricka bara för att det är en speciell dag, när det t.ex. var nyår så drack jag inte. Men studenten är något jag kommer att minnas för livet och det kommer bli extra speciellt för mig eftersom det kommer bli första gången jag smakar alkohol. Jag vet inte om ni förstår vad jag menar, men när jag blir äldre och tänker tillbaka på när det var första gången jag drack så kommer jag komma ihåg att det var på studenten och inte på någon fuckin onödig hemma fest.

Jag är fett stolt över mig själv, jag har aldrig fallit för grupptryck eller liknande utan jag har hållt mig.
Nu när jag känner mig redo och har bestämt mig för att smaka så tänker jag göra det.

Och ni måste veta att bara för jag kommer att dricka på studenten så betyder det inte att jag kommer att börja dricka varje gång jag festar.. Nej nej, jag kommer fortsätta dricka fanta på fester som jag alltid gör men grejen är den att jag inte kommer vara lika nogrann som jag har varit.

Men hur som helst, imorgon är det studenten som gäller:D
Det kommer hända grejer, och ni vet vad jag brukar säga..
När det händer grejer då du vet det händer grejer haha!
Fuckaa urrr!

Innan jag avslutar inlägget så vill jag bara tacka allihopa som Grattat mig i förväg <3

STUDENT 2010!!!

Kommentarer
» Anonym

Dissappointed!:/ men ditt liv, dina val!

2010-06-04 // 00:37:39
» amanda ingo.

Va duktig du är som inte druckit än, det är jätte bra ju!

Hoppas du får en sjukt bra dag/kväll/natt som du alltid kommer att minnas!

2010-06-04 // 00:49:11
URL: http://amandajennyingo.blogg.se/
» A

Grattis Bryan! :) Ha en bra student dag! Själv ska man till sin kompis stora syster, så jag måste köpa nåt fint ;)

2010-06-04 // 08:02:33
» Anonym

grattis :)

2010-06-04 // 10:20:03
» To bryan

Tror du att man minns elr när man dricker? Jag tycker att du ska ej dricka,annars kmr du vilja göra det flera gånger. men det ditt val

2010-06-04 // 11:50:23
» lydia brown

GRATTIS & HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG SOM DU SENT KMR GLÖMMA! ;)

2010-06-04 // 12:41:19
URL: http://lydiabrown.blogg.se/
» momme

drick inte broshan då kommer du ändå inte minnas dde haha

2010-06-04 // 13:20:48
» Anonym

HAHAHAHAH omg kommentaren ovanför !

2010-06-04 // 13:35:06
» Moa

Grattis !!!

2010-06-04 // 15:51:53
URL: http://moasveide.blogg.se/
» Anonym

Grattis på studenten =)

2010-06-04 // 16:00:35
» BS

Grattis som fan! Jag har full respekt för att du smakar, men blir ändå liiite besviken :P Tror nämligen att om du går över den gränsen en gång, så finns chansen att du kmr fortsätta göra det... :/ Men, vi får se ;)

2010-06-04 // 18:18:09
» Anonym

Du ska ha cred för att du inte har druckit något alls innan. Angående att du ska dricka på din student så tycker jag att studenten är den dagen då man inte ska dricka, det är en dag som du ska minnas och you sure wont remeber it om du ska dricka..fast det beror väl helt enkelt på hur mycket du kommer dricka förstår. Men du ska vara stolt över dig själv att du lyckats hålla dig så länge! :D

2010-06-04 // 18:26:41
» bryan massa the king

Drick inte, då du kommer nt komma ihåg den här speciella dagen.. ja har själv vart med om det och jag ångrar att jag drack så mkt som jag gjorde då. jag säger till dig nu om du måste dricka drick med måtta då.. Grattis förresten!!

2010-06-04 // 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback