Already Taken

Already Taken.. Jaa vart ska man börja..
Den låten är ju bara föör skön, ärligt talat asså.. Den är för bra.
Sättet som han sjunger i låten är otroligt najs, låtens handling är skit grym den med.
Det är handlingen som får mig att gilla låten ännu mer asså.
Hur som helst, jag tänker bjuda er på musikvideon!!!
Glöm inte att du såg den här på mulattobee.se först haha;)
Och säg inte att ni har sett den någon annan stans förut för den släpptes precis, alltså nu på natten vid 03:00.
Jag blev chockad när jag såg den för jag hade ingen aning om att Step Up 3 skulle ha något med låten eller musikvideon att göra. Men nu har jag fått reda på att Already Taken är den officiella soundtracken till den kommande filmen Step Up 3. Det som är så grymt också är att Step Up 3 kommer att vara i 3D så därför har de nämnt filmen till Step Up 3D! Jag kommer ihåg att jag såg 1an förut men jag kollade aldrig på 2an. Tror inte heller jag kommer att göra det, eller jo förresten.. Det kanske jag gör för 3an har premiär den 6 Augusti... Det är ett tag kvar..

Men anyways, jag diggar musikvideon fett mycket.
Den funkar som en trailer för filmen Step Up 3D samtidigt som den funkar som en musikvideo för låten.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag hoppas ni förstår mig.
Plus på kanten för att de har med en sån söt tjej i videon.
Diggar verkligen när hon snurrar midjan i minut 3:02 och när hon säger Yuup i minut 3:09 hehe.
Skön är hon!

Press play och njut av låten + musikvideon!
Visst var den bra!?
Finns söta scener ur videon t.ex. i minut 1:42 när han sitter och hon ger honom en blick.

Kommentarer
» lisa

skitbraa!

2010-06-09 // 08:17:47
» Anonym

anledningen till att treeey är bättre än chris brown LYSSNA bara

2010-06-09 // 09:29:04
» Anonym

Tjejen i videon är Ethiopian och heter helen gedlu

2010-06-10 // 01:21:37
» Anonym

den har nt alls premiär 6augusti den har premiär i mon i gbg

2010-06-10 // 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback