Bryan tipsar musik!

Tänker bjuda er på en riktigt skön låt med Chris Brown och Bow wow.
Den här låten heter Ain't thinkin bout you och är från Chris Brown och Tygas mixtape Fan of a Fan.
Själva handlingen i låten får mig att gilla låten fett mycket.

Den handlar typ om att ett par gör slut och tjejen har blivit tillsammans med en annan snubbe. Hennes ex struntar i att hon har blivit tillsammans med någon annan för han vet att snubben hon har blivit tillsammans med inte kan älska henne lika mycket som han kan. Och som sagt låten heter ju ain't thinkin bout you, alltså jag tänker inte på dig och det är precis vad han gör i låten. Han går ut och träffar andra tjejer, han har helt enkelt glömt bort sitt ex.. Han tänker inte på henne längre..

Det är precis vad jag också gör, jag tänker inte på dig lääängre och det måste du veta. Inga namn nämnda du vet vem du är.
Jag säger det på engelska istället för jag tycker det låten bättre.. Ain't thinkin about you!


It's okaay, it's alright...
My Blackberry is filled with a whole bunch of women!

Kommentarer
» Haha

HALLÅ SKULLE INTE VI BYTA MOBILER? :D

2010-06-22 // 01:30:46
» Anonym

and ain't thinkin about yo too

2010-06-22 // 01:32:24
» Amina

här har man inte hängt med :/

2010-06-22 // 02:13:10
» lisa

nice blogg!



checka gärna bloggen om du vill höra top 1000 av dom skönaste old school låtarna från åren 79-09! efter det kommer R&B osv osv :)

2010-06-22 // 04:51:45
URL: http://sumthin.blogg.se/
» EB

asså varför vägrar du att svara på om du är oskuld eller inte? du behöver inte skämmas... haha du kommer inte svara på den här heller, fjant.

2010-06-22 // 20:29:02
» Elin

Nåt måste du väl ändå tänka på tjejen om du nämner henne i din blogg? are you reaally over her? haha

2010-06-23 // 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback