Bryan tipsar musik!

Shoo alla söta och sköna läsare!
Just nu softar jag i rummet, blev precis klar med videon från min match i helgen.
Jag kommer ladda upp den på youtube och lägga upp den här på bloggen alldeles strax!

Men först tänkte bjuda er på tre riktigt sköna låtar eftersom det var ett tag sen jag tipsade musik till er:)
De här låtarna är så sköna att jag tänker lägga in de på min iPod nu på direkten.
Jag har redan de på min iPod men inte på min nya iPod Tocuh;)

Låt #1

Låt #2

Låt #3

Ni måste hålla med mig om att alla de tre låtarna är riktigt najsa annars behöver ni inte spana in min blogg mera hahah, nä men seriöst jag diggar låt #3 som är Closer av Neyo. Skön text med bra tempo i själva låten.
Come closeeeer;)

Kommentarer
» m

trey songz gamla låtar är bäst! kan lova att du kommer älska de bryan!



trey songz ft. twista - gotta make it

trey songz ft. twista - girl tonight



2010-06-16 // 01:26:17
» m

ray j är även väldigt het just nu, han släppt en ny låt med den okända artisten Bobby Brackins.

Riktigt grym låt asso!



Ray J Ft. Bobby Brackins - 143



2010-06-16 // 01:28:21
» stephanie'

Lyssna på trey songz - flatline och usher - love em' all



riktigt bra låtar!

2010-06-16 // 01:37:39
URL: http://wahlbergstephanie.blogg.se/
» natta

Den är skön den låten, alla var ju iof bra, men Closer har som du sa härligt tempo.

Ne-Yo - Lie to me Bra låt!

2010-06-16 // 10:37:32
» din fru

Te amo - rihanna

är också en bra låt men den bästa är nog, sexy love- ne-yo

2010-06-16 // 14:54:52
» Soma

Jag älskar din musiksmak men jag vet inte varför jag aldrig har fastnat för Closer... Jag gillar inte den haha. Men jag ÄLSKAR back to the crib :D

2010-06-16 // 16:40:53
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» emma

aså låt 2-3 syns inte? de har allti vart så, typ sånna där video du lägger upp så kan jag inte se de, ser bara namnet, men inget mer? ÄRE BARA HOS MIG ELLER HOS DE FLESTA??

2010-06-16 // 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback