Chillmode

Kalla mig latis för jag är lat eller kalla mig spelnörd för att jag har spelat playstation hela dagen.

Nä men seriöst fan, jag har varit fett med trött och känt mig seg hela den här dagen.
Jag har typ bara suttit hemma och spelat mitt nya spel UFC.

Under dagen drog familjen ut och grillade, tror ni jag följde med? Näeej, jag satt hemma och spelade istället.
Hahah, okej ni ska inte tro att jag är en överdriven freak när det kommer till spel. Det klart det är kul att spela men det var inte spelet som fick mig att stanna hemma utan det var tröttheten.

Oj, jag fick precis ett samtal.. Precis nu, alltså nu när jag skriver det här inlägget.
Det var några tjejkompisar som frågade mig om jag kunde fixa dricka..
Jag fattar inte varför man ringer mig när det gäller sånt, jag är helt fel person att fråga.
De lät så desperata efter dricka att jag tyckte synd om de, hur kan man vara så desperat efter dricka?
Jag fattar inte, åk hem bara, orka kriga så där mycket liksom...

Men hur som helst!
Jag softar i rummet just nu och lyssnar på musik från mitt playstation.
Det var ett tag sen jag uppdaterade låtarna som är inne i mitt playstation. Jag kommer ihåg att senast jag överförde låtar till mitt playstation var förra året från min gamla iPod.
Det är rätt så chill att lyssna på låtarna för det var längesen jag hörde vissa av de.

Nu ska jag ta och logga in på msn och facebook nu för att chatta med lite vänner/läsare.
Sen ska jag nog spana in med ett eller två inlägg till innan jag lägger mig!

Kommentarer
» Soma

Jag gillar verkligen att du inte dricker och sånt. Har inte träffat på många såna killar :)

2010-06-26 // 00:23:07
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» ronja

för rolig haha! kom du på det själv? :D

2010-06-26 // 01:06:06
URL: http://lickmynipples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback