Chris Brown grät på scen

För två dagar sen var det Black Entertainment Television Awards, mer känt som BET Awards.
Jag ville lätt se hela showen i direktsändning men det är svårt när man inte har kanalen liksom.
Av alla kanaler som finns så vill jag ha BET mest, det är en kanal som verkligen underhåller en med de senaste inom musiken, roliga serier och mycket mer.
Det var otroligt många artister som uppträdde på galan men det uppträdandet man snackar mest om är Chris Browns hyllning till Michael Jackson. Den var 6 minuter lång och innehöll allt man kunde tänka sig plus lite mer.
Enligt mig så kan ingen dansa som Michael Jackson men Chris Brown var jätte duktig och imiterade honom otroligt bra.
Jag har sett Chris Brown hylla och dansa till Michael Jackson tidigare men den här gången var det speciellt.
Det var hans första hyllning till Michael Jackson efter hans död förra året och det märktes, tro mig det märktes.
Det var mycket känslor inte minst på slutet då han bröt ihop och började gråta när han skulle sjunga Man in the mirror.
Igår såg jag uppträdandet för första gången, jag ryste som fan och fick värsta gåshuden när han började gråta.
Efter att jag kollade på den en gång ropade jag på Mamma för att visa henne uppträdandet.
Hon kollade på hela uppträdandet ända tills Chris Brown började sjunga Man in the mirror.
Mamma märkte att Chris Brown började gråta så hon la laptopen åt sidan och sa till mig på ryska att hon inte kan kolla mera för då kommer hon också börja gråta.
Chris Browns hyllning till Michael Jackson är den bästa hyllningen jag någonsin har sett.
Efter showen kunde inte TI sluta prata om hur stolt han var över Chris Brown och att alla förtjänar en andra chans.
Han berättade också att det han såg av Chris Brown på scen kändes äkta, att vara där uppe och känna kärleken från alla som tidigare vände honom ryggen mot honom är något positivt. TI tror att kärleken Chris Brown fick under och efter hyllningen är precis vad han behövde för att komma tillbaka på rätt väg.
Och så avslutade han det hela med att säga att han önskar Chris Brown det bästa...

Kommentarer
» lydia brown

Hehe började själv gråta (a)

2010-06-29 // 11:15:33
URL: http://lydiabrown.blogg.se/
» Johanna

fan vad bra chris brown är, asså seriöst de går inte att beskriva med ord hur mkt jag älskar den människan !! <3

2010-06-29 // 11:55:48
» m

tuuuung asså svääär så sköön chris brown är asså :D got some teary eyes for a min there hahah

2010-06-29 // 12:34:16
» BS

Chris Brown är bäst!

2010-06-29 // 13:10:32
» Anonym

Fett sorgligt på slutet... :(

2010-06-29 // 13:42:31
» Anonym

jag såg den showen. har den kanalen bästa kanalen ever (L)

2010-06-29 // 16:09:35
» Anonym

galet bra var han men har du sett hela isåfall vart?

2010-06-29 // 20:52:19
» gråtande snorunge

shit började böla ! :p

MJ, min största förebild och de va det grymmaste uppträdandet jag har sett på länge, så de va jävligt bra gjort av chris !

2010-06-29 // 22:36:38
» Anonym

shit började böla ! :p

MJ, min största förebild och de va det grymmaste uppträdandet jag har sett på länge, så de va jävligt bra gjort av chris !

2010-06-29 // 22:37:36
» ord blir meningar

shiit fick rysningar i slutet, vet du vart man kan se hela?

2010-06-29 // 22:49:13
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» mrs breezy

de där va nåt av de bästa jag nånsin sett asso.. fast det kom inte direkt som nån chock, jag menar de e chris brown vi snackar om :)

så jävla tung, kolla hans dans hans röst hans utsrålning, ja allt.. så tung, BÄSTA! börja gråta direkt när jag märkte han gjorde det :P snacka om känsla.. har inga ord som räcker till haha.. I love him! <3

2010-06-29 // 23:50:40
» L.A-Nelly

Ooh! this make me cry...

2010-06-30 // 23:10:08
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» Anonym

asså jag blir så trött på folk som fortfarande är på CB. såg klippet från jimmykimmelshow eller vad den heter då han skrattade åt det och visade upp tributen för publiken. man fick se att beyonce, lil wayne och usher bla skrattade. jag gillar beyonce men i bet that she has made some mistakes too i hennes liv, lil wayne och dem andra med bara att CBs kan ha gjort ett större eller mindre. tycker så himla synd om honom, alla gör misstag men det verkar som att folk glömmer av det? CB loved MJ, det kan man se att han gjort i flera år på hans birtday som visades på MTV så det är fan inte fake. åhh, stop hating wtf

2010-07-19 // 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback