Cristiano Ronaldo

Jag var inne på youtube och nere på startsidan såg jag en video på Cristiano Ronaldo så jag klickade på den och kollade på hela. Måste bara säga att jag saknar honom som fan, vill ha honom tillbaka i den engelska ligan! Jag tycker att den engelska ligan är den bästa, utan tvekan. Men den är eller ska man säga att den var roligare när Cristiano lirade i United. Han bjöd alltid tittarna på det lilla extra, en grym frispark eller en grym fint ahh ni förstår vad jag menar. Dessutom är jag trött på alla hans nya intervjuer då han pratar spanska, jag brukade alltid kolla på hans intervjuer när han lirade i United för det är alltid kul att höra vad han har att säga. Men nu när de intervjuar honom och han pratar spanska är det bara tråkigt för jag fattar inte en jack shit.
Tung han var och tung han är men visst håller ni med mig om att han borde köra sina intervjuer på engelska fast än han spelar i real madrid nu.

Kommentarer
» älskar

wallat va söt han är:)

2010-06-19 // 20:58:05
» Anonym

spanjoner kan typ inte engelska så det kan vara anledningen

2010-06-19 // 21:53:05
» Anonym

han pratar nt spanska

2010-06-19 // 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback