Dagens fråga

Okej nu är det dags för dagens fråga.
Jag vet att det kommer bli krig bland er tjejer haha så därför kommer jag ta avstånd från det här inlägget:P
Please ladies, no fightin.. No fightin! Det lär bli skit svårt för några av kunna välja en av de men försök!
Dagens fråga lyder!!!
Vem är bättre, Trey Songz eller Chris Brown!?

Jag ska iväg på träning nu men när jag kommer hem senare ikväll så kommer jag att lägga upp en bild på vinnaren och bjuda på en asskön låt. Se därför till att kommentera och göra din röst hörd!

Förklara gärna också varför du väljer den du väljer och varför du tycker den du väljer är bättre än den andra.
Ladies kom ihåg, no fightin <3

Kommentarer
» lisa

treeeeeeeeeeeeeeey sooooongz!!! <3

2010-06-01 // 19:05:30
» Anonym

trey songz helt klart :D

2010-06-01 // 19:14:58
» amina

utan tvekan trey songz mycket för att chris brown misshandla rihanna och de gör han mycket fulare i mina ögon :) men de hade nog varit trey songz i vilket fall som helst

2010-06-01 // 19:22:38
» chris brown lover

Det beror på vad du mena,en av de är kanske bättre på det ena och den andra på något annat,men snyggast e själv klart CHRIS BREEEEZY,bäst på att sjunga...det går faan ju inte att säga,det går bara inte :P hahaha

2010-06-01 // 19:25:22
» Marwa treys fru

TREY SONGZ UTAAN TVEKAA HAN BRUKAAR SJUNGA FÖR MIG VARJE KVÄLL:)

2010-06-01 // 19:38:35
» Melissa

Du driver haha ? Omöjliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

2010-06-01 // 19:42:09
» ...

haha skojar de med mig vadå trey inte i närheten av chris!!

2010-06-01 // 19:43:07
» ellie

duuu? hihi (a)

2010-06-01 // 19:43:55
» :D

CHRRRIIIIS BREEEZYYYY asså han kan sina grejer han e tung på dansa och att sjunga plus att asså WOOOOOOOOH :D trey songz är också tung men inte upp till chris nivå :D

2010-06-01 // 19:56:04
» SHAWTY

Trey Songz, för han är mycket finare och respekterar tjejer till skillnad från Mr Chris som misshandlar sin flickvän .. Trying not 2 hate men scenen där han misshandlar Rihanna spelas upp i mitt huvud varje gång jag hör hans namn.

2010-06-01 // 20:03:04
» Rachel

TREY SONGZ I MITT HJÄRTA SERIÖST, ÄLSKAR!

2010-06-01 // 20:05:23
» bd

man ska gå efter musiken right? chris brown har varit bäst tycker jag, han e tbx nu också.. om vi nu ska kolla på musiken folks, tänk efter chris breezy vinner här.. han slog rihanna ok, men hans musik blir inte sämre eller bättre för det.. breezy är bättre hands down.

2010-06-01 // 20:12:16
URL: http://brendita.blogg.se/
» riyana

Det är omöjligt att välja mellan de två.

2010-06-01 // 20:18:02
URL: http://fabulousthingsaboutus.blogg.se/
» Anonym

TREEEEEEY SONGZ! ingen snack om saken

2010-06-01 // 20:21:19
» Naomi

Haha vilken självmordsfråga! Det är omöjligt att välja :O

2010-06-01 // 20:28:13
» Anonym

CHRIS BREEZZY!! asso han e s¨ååå skööön

2010-06-01 // 20:34:09
» Moa

Chris Brown!! Han har bättre låtar,bättre röst är snyggast. Bäst klädsstil också

2010-06-01 // 20:45:47
URL: http://moasveide.blogg.se/
» .

De flesta säger Trey för han typ är "ny" och man ger all uppmärksamhet till de nya och glömmer det gamla och folk ser ner på Chris efter missnadeln men jag säger fortfarande CHRIS !! haha

2010-06-01 // 20:46:33
» cassie

Om man säger så här .Dom är snygga på olika sätt.Bad boy Breezy<3<3<3 & trey " the angel " .Så tycker jag iaf

2010-06-01 // 20:51:30
URL: http://cassandralindstroms.devote.se
» lina

beror på vad man tänker på tror jag, musik utsende, gällande utseende: INGEN.

musik: Chris brown.

trey songz är tråkig i längden medans chris är mer explosiv, han kan komma med annorlunda grejer, men båda är ändå keffa

2010-06-01 // 21:01:53
URL: http://notanotherteenblog.devote.se
» Anonym

OCH ATT HAN MISSHANDLADE SATANISTEN VAR JU BARA BRA

2010-06-01 // 21:02:13
» Isabella

Trey för att hans låtar dödar mig!

"I invented sex"---- behöver jag säga mer???

Varför jag inte väljer Chris är för samma anledning som alla andra som har kommenterat, nobody likes a "kvinnomisshandlare" haha :P

Chris har haft sin tid i ramljuset, vi lämnar över den nu till Trey! ;)

2010-06-01 // 21:10:16
» Lady A

Trey songz, snälla ingen snack om saken. Orkar inte ens skriva varför, tro mig, det skulle bli en bok.

2010-06-01 // 21:16:14
» amanda

chris brown!!!!!!! , alla kalgar på att han är kvinnomisshandlare. Det är hans musik & dans ja hans talang man gillar han för, man ska inte tro på all bullshit som står i media , visst har han slått henne , dock överdriver media något helt otroligt , & det viktigaste är att chris brown ångra det han gjort enormt mycket. Chris brown är en väldigt begåvad kille som utvecklat otroligt mykcet med tiden. & ett stort plus är ju att CB är galet HOT ALL KÄRLEK TILL BREEZZYYYYY <3

2010-06-01 // 21:18:51
» Anonym

Akta vikken Trey songz, Chris Brown ?

2010-06-01 // 21:27:49
» andrea

CHRIS HAR SIN TALANG, TREY BA HOPPA IN EFTER HAN, NEJ ASSÅ CHRIS ÄR GUDEN, THATS IIIIIIIIIIIIT!

2010-06-01 // 21:28:23
URL: http://andreagasiun.devote.se
» aisha

chris brown <3

2010-06-01 // 21:30:18
» Natta

Jag gillar treys röst och många av hans låtar bättre, men... jag måste nog ändå säga Chris. Det är något speccielt med Breezy! Och hans nya mixtape med tyga är bara för bra:)

2010-06-01 // 21:33:14
» A

Chris Brown!

2010-06-01 // 21:43:13
» Anonym

Måste nog go with Chris brown.. Trey songz blev "känd" pga sitt album ready.. chris brown har finare röst fastän han tränat fram den.. Visst I invented sex var gaaaaaaaalen men chris brown har flera låtar som är GRYYYMMAA!!



CB !

2010-06-01 // 21:45:31
» Anonym

Gillar den musiken chris brown gör nu riktigt tung annars gillar jag inte hans rnb låtar så mkt. gillar inte så mkt av trey heller men han har också tunga låtar, och han är altid med på tunga låtar med rappers.. så måste nog säga trey songz

2010-06-01 // 21:48:05
» Anonym

TREY SONGZ!! och nej bryan det är inte för de med misshandeln.. Trey songz är bara för Tung medans chris brown är för dom små och trey för dom lite äldre:D

2010-06-01 // 21:49:42
» Johanna W

CHRIS BROWN SÅKLART ! <3

han är bäst kan inte förklara på vilket sätt men jag älskar honom så sjuuukt mycket mer !

chris brown !!!!!

2010-06-01 // 21:51:05
» Anonym

CHRIS BROWN UTAN TVEKAN !

HAN ÄR FÖR JÄVLA BRA <3

2010-06-01 // 21:53:23
» Anonym

Chris Brown.

2010-06-01 // 21:57:19
» victoria

Chris brown LUNGT!!

vet inte har typ aldrig gillat trey såå mycket han har vissa låtar som är bra men chris brown är bättre!!

förstår inte varför alla säger trey självklart för att cb har misshandlat rihanna...

alla gör misstag i livet han är mänsklig som också gör misstag och det viktigaste av allt är att han ångrar sig grovt mycket och har tagit sitt straff och stått för det han har gjort såå snälla give him a break!!

CB hans musik är bara för underbar punkt slut fast diggar mest hans gamla låtar från hans första album så som YO den låten assså SHITT sååååååååååååå braaaa!

det var allt från mig PEACE OUT!!

2010-06-01 // 21:58:28
» farre

chris brown

2010-06-01 // 21:58:34
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Anya

MR.TRAY HEEEEELT UTAN TVEKAN. Att slåss är de fulaste man kan göra. Det gör han ful. Det han gjorde mot Riri gör han ful.



TREY SONGZ TJEJER

2010-06-01 // 22:01:16
» MRS SONGZ

MIN MAN TREEEEEEEY SONGZZZZZZZZZZ SÅKLART, ASÅ ÄLSKAR HONOM !!!!!!!!!!, MIN MAN ALLA TJEJER TAGGGAAAAAAA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT HAN ÄR MIN !

2010-06-01 // 22:17:15
» MRS BROWN

CHRIS BROWN SÅKLART?!!!!!!!!!

2010-06-01 // 22:19:43
» Anonym

Chris brown ! han har allt! Alla gör mistag någon gång i sitt liv!

2010-06-01 // 22:22:19
» Salma

Om man bortser från att Chris misshandlade Rihanna så är han en talangfull kille med en fin röst.

Chris låtar innan Rihanna händelsen var verkligen djupa och man kunde inte annat än älska hans musik så fort man hörde en ny låt . . . nu har det förändrats, han har blivit mycket svagare. Det märks att han är på väg uppåt igen, men det kommer nog ta ett tag innan han han når det stadiet igen. Treys låtar däremot de sitter verkligen djupt redan första gången, precis som Chris Browns musik innan händelsen. En sak till som gör Trey Songz bra är att han sjunger intima låtar och det är han bra på. . . han vågar liksom ta för sig. Jag är precis som du en R&B älskare, därför älskar jag både Chris och Treys musik. Men om jag måste välja en så blir det Trey. Han är så bra och att han är en gentleman gör honom bara bättre.

2010-06-01 // 22:27:57
» Anonym

Trey såklart

2010-06-01 // 22:28:26
» Anonym

Trey Songz utan tvekan !

2010-06-01 // 22:28:47
» Anonym

Mr Trigga

2010-06-01 // 22:29:47
» Anonym

TREY SONGZ HELT KLART MEN SJÄLVKLART ÄR CHRIS BROWN SKIT TUNG MEN I ALL MAKT TREEY SONGZZZ

2010-06-01 // 22:30:00
» nicho

Chris Brown assså! :D han kan dansa, skådespela och fortfarande sjunga som en gud! ;D sen är han en riktigt bra förebild tycker jag :)

2010-06-01 // 22:30:49
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anna

Gillar båda starkt men måste nog säga att Songz är den bästa

2010-06-01 // 22:31:17
» Anonym

trey songz , utseende röst - ALLT

2010-06-01 // 22:37:31
» Anonym

TRrey songzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2010-06-01 // 23:34:05
» Mehtap

TREY SONGZ ÄR BÄÄÄÄTTRE ÄN CHRIS BROWN!! LÄTT!! , men båda e så jävla heeeeeta ooohhh!! Men på något sätt så gör Chris Brown så att man tycker om han mindre för att han slog rihanna, men han e ändå en bra artist. Men trey songz låtar e mer ''orginella'' tycker jag :) Men alla tycker olika, och DE BÅDA ÄR BRA FAST PÅ OLIKA SÄTT! Men fortfarande håller ja på trey songz, men ååh kolla Chris B kroppen, så hethethet .... men NEJ fan trey songz är LÄTT bättre :D Men Chris brown är grym på både dans o stil, men snyggheten har inget me rösten att göra faktiskt. Man kan va hur het som helst och ändå sjunga hur sämst om helst, men båda sjunger bra fast ärligt fan nu måste ja bestämma mig hahah . And the winner is ..... let's give it up for ..... TREY SONGZ!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-01 // 23:36:31
» Anna

CHRRIIIISS BROWN SÅ KLART INGEN TVEKAN HASN MUSIK HANS RÖST HAN KAN DANSA HAN HAR PAKETET TREY SITTER STILLA OCH SJUNGER BARA KOM IGEN !!! CHRIIS UTAN TVEKAN BRYAN DU VET DET SJÄLV

2010-06-01 // 23:38:24
» chris lover

CHRIIIIISSSSSSSSSSSSSS BROWWWN !!! PRINCE OF RNB UTAV TVEKAN HAN E OEMOTSTÅNDLIG SEXIG HAN GER EN RYSSNINGAR

2010-06-01 // 23:39:22
» Sahar

jag har älskat chris sen han kom ut med run it han är som en stjärna som lyser up ens dag glädje kom igen man smäälltteeer av att bara kolla på honom !

2010-06-01 // 23:40:30
» BS

Jag är kille(inte gay :P), men säger såhär: utseenge Trey. Röst: osäkert, chris brown tror jag

2010-06-01 // 23:46:56
» LINDA

CHRIS BROWN!!

2010-06-01 // 23:49:45
» Anonym

TREY SOONGZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-01 // 23:51:23
» jasmine

chris brown så klart utan tveka. trey songs är inte lika syngg och för desstom lite för sliskig

2010-06-01 // 23:54:38
» Bea

Trey all day everyday :)

2010-06-01 // 23:55:01
» Aleks

Ett ord, ööhhh LIL WAYNE

2010-06-01 // 23:55:52
URL: http://vybz.blogg.se/
» NO bullshit

MR BROWN!! '

Driver ni eller? Trey kan sjunga visst, men Chris kan sjunga, rappa, dansa, skriva låtar och mycket mycket mer. Det mycket om Chris som folk inte vet.. Ni skulle bara veta, då skulle alla se honom på ett helt annat sätt..

2010-06-01 // 23:58:50
» Anonym

Breeeeeeeezy luuuung! Chris är så mycket bättre än Trey på många olika sätt, Treyär ju skit bra han med, men ingen snack om saken. Breeeeeeeeeeeeeeezyyy baaaaaaaaaaaby.

2010-06-02 // 00:03:47
» Anonym

TREEEY SONGZ !!!!!!!!!!

2010-06-02 // 00:15:02
» Nicole-sh

duuuh klart att de e Chris brown asså han e för bra man kan nt gämföra han med nån annan ingen kan komme upp t hans nivå asså. ja bryr mej nt om han misshandla rihanna han hade säkert en anledning men han fick straff för de oxå så tycker nt att nån ska säga att han e dålig för han misshanla rihanna de e ba bullshit. trey ooo he is hoot! han e bra oxå men inte lika bra som chris INGET kan bli lika bra som chris för mej iaf:)

2010-06-02 // 00:19:47
» Anonym

trey babe all day every day

2010-06-02 // 00:23:34
» Anonym

TREY SONGZ

2010-06-02 // 00:34:10
» Drake

Det är ett svårt val. Trey Songz har en riktigt skön sångröst, han kan falsett och allt det där, de som Chris saknar. Men Chris är en MYCKET (!!) bättre "performer" än Trey på scen och i sina musikvideos och sånt. Att Chris dansar är ett stort plus. Jag kan säga dig att Chris att hade varit #1 nu om inte det hade varit för Rihanna-händelsen. Chris blir bara bättre och bättre, det har han bevisat själv. Han har gått vidare, Rihanna likaså, nu är det bara upp till folket att göra det också... komigen, det är för mycket talang som går till spillo, Chris är nog den talangfullaste jag sett (efter Michael). Värt att notera: Chris kan sjunga (EXAKT) som Trey Songz, har sett det på en video. Jag väljer Chris Brown, no doubt. Har varit ett stort fan av honom ända sen jag var 12 år, sedan jag såg Run it! för första gången på Mtv. Han är världens bästa artist, finns ingen som gör det som honom. Vilka jävla drag det är på hans konsärer, damn..

2010-06-02 // 00:37:01
» BOMBEN! (Kille föresten)

Asså ni mår inte bra ALLA ni som säger att Chris Brown SJUNGER bättre än Trey Songz, asså seriöst ni mår inte bra, och No Bullshit, du mår inte heller bra om du säger att Chris Brown rappar bättre, Chris Brown ska sjunga inte rappa fan han suger, Trey är lätt bättre! Men om jag ska välja så tar jag lätt Chris Brown, han är multi-talented, han kan sjunga, dansa, skådespela, modellera o sånt. Trey kan bara sjunga men det räcker faktiskt, han kommer långt med den rösten, om inte CHris Brown kunde dansa och skådespela och bara ha sin röst så skulle Trey utklassa honom lätt och folk skulle inte bry sig om Chris Brown alls! SÅ CHRIS BROWN! MEN ALLA NI SOM SÄGER TREY SJUNGER SÄMRE ÄN CHRIS BROWN........NI KAN INTE MUSIK!

2010-06-02 // 00:42:40
» Anonym

trey songz utan tvekan, både musikmässigt & utseendemässigt

2010-06-02 // 00:50:01
» sonia

Chris brown lätttt!!! "bomben" skojar du med mig ok om trey var så duktig VARFÖR är han inte känd som chris browen då? Du kan inte musik trey är känd nu bara för att han har gjort sina videos och serbättre ut säg mig vem som överskattade trey så mycket förut? Ingen! Men chris däremot fär föör duktig han har alltid varit grym. Lyssna nogrannt på chris brows låtar han har mycket finare röst, djupare. Om inte chris hade misshandlat rihanna skulle han fortfarande ha så många fans nu men bara för det som hände säger ni trey såklart. Trey är duktig men tro mig han tar inte chris nivå. Skojar du han är b kändis om han var duktig skulle han bli lika känd som justin bieber. Han skulle heller aldrig blivit känd om han inte gjorde egna låtar och sina snuskiga videos!

2010-06-02 // 01:02:40
» Anonym

Chris brown lätttt!!! "bomben" skojar du med mig ok om trey var så duktig VARFÖR är han inte känd som chris browen då? Du kan inte musik trey är känd nu bara för att han har gjort sina videos och serbättre ut säg mig vem som överskattade trey så mycket förut? Ingen! Men chris däremot fär föör duktig han har alltid varit grym. Lyssna nogrannt på chris brows låtar han har mycket finare röst, djupare. Om inte chris hade misshandlat rihanna skulle han fortfarande ha så många fans nu men bara för det som hände säger ni trey såklart. Trey är duktig men tro mig han tar inte chris nivå. Skojar du han är b kändis om han var duktig skulle han bli lika känd som justin bieber. Han skulle heller aldrig blivit känd om han inte gjorde egna låtar och sina snuskiga videos!

2010-06-02 // 01:07:11
» Anonym

HÅLLER MED "DRAKE"

2010-06-02 // 01:08:19
» Anonym

Bryan vf kommer du med en sån här fråga alla har ju olika åsikter lite onördigt faktist

2010-06-02 // 07:20:09
» Anonym

hahah asså vf snackar ni om misshandlen det är hans musik och skit som gäller jag mena om jag hade älskat chris brown så hade jag fortfarande gillat han lika mkt spelar ingen roll vad han gör det är musiken och skit som gäller för mig..

2010-06-02 // 07:22:28
» Anonym

båda är bra på sina sättttt,trey har uuuuuuunderbar RÖST medan CB är kung på dans, men det dom har gemensamt är att båda är såååå SEXIGA!

2010-06-02 // 07:45:05
» Anonym

TREY SONGZZzZZzzZ!!!!! :D

2010-06-02 // 08:29:00
» Drake

Del 1.

Det är ett svårt val. Trey Songz har en riktigt skön sångröst, han kan falsett och allt det där, de som Chris saknar. Men Chris är en MYCKET (!!) bättre "performer" än Trey på scen och i sina musikvideos och sånt. Att Chris dansar är ett stort plus. Jag kan säga dig att Chris att hade varit #1 nu om inte det hade varit för Rihanna-händelsen. Chris blir bara bättre och bättre, det har han bevisat själv. Han har gått vidare, Rihanna likaså, nu är det bara upp till folket att göra det också... komigen, det är för mycket talang som går till spillo, Chris är nog den talangfullaste jag sett (efter Michael). Värt att notera: Chris kan sjunga (EXAKT) som Trey Songz, har sett det på en video. Jag väljer Chris Brown, no doubt. Har varit ett stort fan av honom ända sen jag var 12 år, sedan jag såg Run it! för första gången på Mtv. Han är världens bästa artist, finns ingen som gör det som honom. Vilka jävla drag det är på hans konsärer, damn.



Del 2.

Det är sant som "Bomben" säger, han är ju "multi-talented" och han är snäppet bättre än vad Trey är på allting (kanske inte sångrösten då, men ni fattar vad jag menar). Chris har gjort så mycket som inte Trey har. Han har t.ex mycket skönare klädstil än honom och det var faktiskt han som startade "nörd"-glasögonen som alla kändisar tyckte va så fult, och titta nu.. nu använder alla sånna. Han började använda snapback-kepsarna igen som folk hade glömt helt och hållet, damn jag hade inte sett sånna på ÅR och nu använder många dem. Lilla Gucci plånbåken som hänger från byxan osv. Listan kan bli längre, men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Det jag definitivt gillar med båda är att dom är så "well spoken", dom är inte som de flesta unga som blir kända (som soulja boy t.ex) "look at mah chain nigguh youknowwhataimsayin muthafucka". Båda två är mogna som fan.



En till sak med Trey Songz är, ni som är stora fans av honom har väl märkt att det är gämna mellanrun mellan hans ablum

Gotta Make it 2005

Treyday 2007

Ready 2009

Det är 2 år mellan varje album, och för att inte förlora sina fans så har Trey gjort hans egna versioner av alla hitlåtar som du någonsin har hört och släppt dom bara sådär, för fansen, för att visa vad han kan och visa att han kan leverera till folket även fast han är upptagen med sitt album, han visar ju bara hur hårt han arbetar. Det var precis det Chris gjorde på alla hjärtans dag när han släppte "In my zone" mixtape och nu för någon vecka sen när han släppte "Fan of a Fan" mixtape med Tyga. Det är ju jävligt bra gjort av Chris med tanke på att han släppte ett ablum (Graffiti) ca. 3-4 månader innan han släppte In my zone, dom är hard working men som är bäst inom RnB genren.



Till er som vill se Chris sjunga som Trey:

http://www.youtube.com/watch?v=9Hnoqpa90go

spola till 1.30, han låter PRECIS som honom, om inte bättre.. de bevisar ju bara vilka kunskaper han har.

2010-06-02 // 09:19:05
» saraaa

TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYY THE BEAUTIFUL SON OF SONGZ!! inget sexigare, finare, vackrare än denna människa <3<3

2010-06-02 // 10:31:18
» Anonym

TREEEY TRIGGA SOOOOOOOOOOOOOONGZ ALL DAY BABYYYYYYYYYYY! <3333333333333333

Småtjejer gillar CB, KVINNOR gillar Trey! That's it.

FUCK BREEZY LOVE TREEY!

2010-06-02 // 11:18:26
» Anonym

HÅLLER MED

SMÅ SKITUNGAR GILLAR BABY CHRIS (NOT A HATER, DIGGAR HAN MED :p)

MEN KVINNOOOOOR DÖR FÖR TREY SONGZ, HAN ÄR KUNG, ÖVERSNYGG, KATT, FIN, FIN, FIN, FIN. FIN ASÅ FINASTE VADÅ FIN, FÖÖÖÖÖÖÖÖR FIIIIIIIIIN ASÅ, INGEN FINARE SÅÅÅÅÅÅÅHÄR FIIIIIN ! HAHA :D

2010-06-02 // 13:08:58
» Anonym

Båda..CB och TS är extremt har talang och gör extremt bra och sköna låtar... So dont tell me to compare those 2... De är som att välja vad är godast..Kebebtallrik elr pizza...damn..it's HARD!!

2010-06-02 // 14:13:16
» Anonym

TRIIIIGGGGGGGGGA YYYYIIIUUUUPPPP

2010-06-02 // 14:16:43
» Anonym

TREEEEY SOOOONGZ

2010-06-02 // 14:22:15
» L. BREEZY

asså kan ni för en gång skull glömma bort att har chris har misshandlat rihanna, that's history. Frågan var vem som är bäst och det är ju helt klart CHRIS BREEZY!

2010-06-02 // 14:49:45
» Anonym

vadå små tjejer gillar chris brown HAHAH okej..

MEN CHRIS BROWN ÄR IAF BÄTTRE !!!! <3

2010-06-02 // 16:19:00
» Anonym

chris brown soklart men trey songz sjunger också bra :D <3

2010-06-02 // 16:31:01
URL: http://aightt.blogg.se/
» Anonym

trey songz

2010-06-02 // 17:35:58
» Marilyn

Trey Songz! no doubt baby ;)

Chris brown kommer aldrig nånsin bli bättre än Trey, det bara är så!

Piiz n Luv

2010-06-02 // 19:00:30
URL: http://lamoreniita.blogg.se/
» Jessica

chris breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezy <3 <3 <3 love him no matter what :p

2010-06-02 // 20:33:03
» amanda

Chriiis brown !

2010-06-02 // 21:45:43
» elin

Chris breeeeeeezy !:D

2010-06-02 // 21:46:29
» cassandra

självklart chris brooown!

2010-06-02 // 21:46:58
» linda

CHRIS BREEEEEEEZY!!!

2010-06-02 // 21:47:49
» elma

Chris brown , HAN ÄR BÄST!!!

2010-06-02 // 21:49:11
» frida

Chriiiiiiiiis brown!!

2010-06-02 // 21:52:24
» fanny

Chris breezy!

2010-06-02 // 21:53:19
» simona

utan tvekan Chriiis !

2010-06-02 // 21:54:30
» nathalie

CHRIS BROWN SÅKLART!!!!

2010-06-02 // 21:55:21
» Linnea

CHRIS BROWN ÄR BÄST!!!

2010-06-02 // 21:56:23
» Linn

chris brown är bäst och kommer alltid vara det , han är 1000 gånger bättre än trey

2010-06-02 // 21:57:12
» HEL YEAAAA

CHRIS BREEZY BÄTTRE MEN TREY SONGZ SEXIGARE

2010-06-02 // 22:40:11
» Anonym

chris brown, chrirs brown, chris brown <3

asså serisöst de går inte att gem föra honom med trey, men jag gillar trey songz jätte mkt med, men asså när det gäller chris brown så är chris brown mycket bättre <33snyggaste klädstilen finaste rösten och bäst på att dansa ! :)

2010-06-02 // 22:40:57
» Anonym

CHRIS BROWN!

2010-06-02 // 23:32:31
» Maja

hahah... de står där och tror att de är bäst ;)

2010-06-02 // 23:35:32
» LilBrowwwn

ALLA ni som säger Trey är si och Chris är så....ni ser inte helheten, ni förstår knappast musiken som de spelar, ska ni rösta på de på grund av att de kan sjunga? Drake-kommentarerna är fan ganska sanna, han/hon har vett jag svär. Jag säger Chris Brown för att 1. Han är en av mina inspirerande artister, sen Run It! Han får mig att vilja sjunga, dansa asså bara bli en artist, såna artister är sällsynta nu för tiden. 2. Han är multi-talented som BOMBEN sa, han kan i princip allt. Men det NI ALLA måste förstå är att allt inte handlar om hur snygg man är och hur bra rösten är, det handlar mycket om text och sånt, och om vi ska prata SÅNGMÄSSIGT så måste jag asså DET ÄR ETT MÅSTE att ta Trey istället för Chris Brown för Trey, asså han har en riktigt asså RIKTIGT unik röst, han har verkligen en ängla-röst och jag är kille för fan! Och Sonia som kommentera BOMBEN om hur Trey är sämre bara för att han är mindre känd....asså du kan inte säga sådär SONIA du kan inte, ska jag börja jämföra Lil Wayne med Lupe Fiasco och Nas eller? Lil Wayne är MEGA KÄNDIS NU, alla vet vem han är, alla vet inte vem Lupé och Nas är, bara för att han är mer känd så rappar han inte bättre. Så du kan inte säga att bara för Chris är mer känd så är han bättre, det funkar inte så tyvärr. Saken med Trey är att han är riktig RnB, han är för RnB och mogna/vuxna kvinnor i sena tonåren uppåt, han är inte till för 8-16 åringar som Chris Brown, Chris Brown var aldrig RnB tills hans mixtape med Tyga för att det var bara för mycket Pop, Trey använder sin rööst till max, han är bara bland de bästa RnB sångarna som finns just nu, ingen kan säga annat, ni kan försöka att nå de toner som han gör sen om ni lyckas kan ni kontakta mig, Chris Brown är också tung, men han är känd för sina fler-talanger(multi-talented) och därför är han mer känd än Trey Songz, han dansar, kommer med hit låtar, sjunger, skådespelar, modellerar (som Bryan ;)) och m.m. och det är därför Chris Brown är bättre, men ni måste verkligen lära er röst-mässiga toner för när det kommer till att nå de höga och låga tonerna så är Trey bättre än Chris men när allt kommer omkring, så håller vi Chris Brown kär <3

2010-06-02 // 23:47:48
» Warsan

MR- PANTYDROPPER HANDS DOWN!

OK, cb var tuuuuung med hans första och andra album men GRAFFITI? det är inte Rnb längre känns mer som pop tyvärr!

SONGZ SÄGER JAG BARA!

2010-06-03 // 01:59:26
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
» Ilham

jag älskar trey songz men tyvärr kan jag inte välja honom över my baby chriiis brezzy !! <3 big love to u breezy boy !

2010-06-03 // 19:05:10
» Nadia den bästa

Jag älskar Trey Songz OCH självklart kommer han göra Brezzyy ;)

2010-06-03 // 19:12:57
URL: http://locitas.blogg.se/
» Reeta

Treey <3

2010-06-03 // 20:02:09
» Anonym

Chris brown i mitt hjärta !

2010-06-03 // 22:19:07
» Anonym

CHRIS BROWN PÅ ALLA SÄTT <333333333333333 !

2010-06-03 // 23:42:09
» Jenny

TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY INGEEEEEET SNACK OM SAKEN !!

2010-06-04 // 22:52:46
URL: http://imsobloginthis.blogg.se/
» Anonym

CHRIS BROOOW LETT FETT <3

2010-06-05 // 18:36:22
» Anonym

Kom igeeen, WAAAY 2 HARD !

2010-06-06 // 15:39:46
» Anonym

CHRIS BROWN <3333333

2010-06-06 // 17:35:03
» Anonym

Detta är omöjligt men men treysongz är katt och hans låtar dödar bokstavligen , men Chris brown dödar mig med .. men måste välja .. Chriis brown mannen !

2010-06-15 // 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback