Dags att städa

Dagen börjar närma sig sitt slut.

Mitt rum ser helt katastrof ut, jag måste verkligen städa. Jag hade tänkt städa under dagen men det blev aldrig av.

Klockan är snart 12 på natten, jag sitter i mitt rum och lyssnar på min och biggies låt - sommaren 09 haha.
Jag är inte ett dugg trött, har inte heller så mycket att göra just nu.. Är typ lite rastlös så jag ska ta och städa rummet nu fan. Ska sätta på lite musik från laptopen och se till att alla kläder som ligger på golvet hamnar på plats.
Jag kan så klart inte damsuga nu på natten, det tänker jag göra imorgon. Men andra små grejer som att bädda sängen och så tänker jag göra nu.
Efter att jag har städat lite grann ska jag nog ta och lägga mig...

Btw, hur många här har det stökigt i sitt rum just nu?? Jag tror ingen har det stökigare än mig asså.
Kläder ligger överaaaallt tro mig!

Kommentarer
» Anonym

hahaha ska också städa nu, my room is a meeeeess fan. kläder öveerallt haha shiit aso

2010-06-27 // 01:37:14
» BS

Jag städade rummet igår, och jag hade nog stökigare än dig innan dess :P

2010-06-27 // 11:57:08
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

åååh jag måste också städa mitt rum haha hataar det -.-

2010-06-27 // 20:33:15
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Sonja

alltså säääääxii! :)

2010-06-28 // 20:00:29
URL: http://ssonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback