Snygga ansiktsdrag???

Innan jag börjar skriva inlägget vill jag bara låta er veta att jag snaggade mig imorse!
Håret började växa som fan så kände att det var på tiden att känna sig lite fresh igen haha.
Ni har väl läst rubriken så jag antar att ni kan gissa på vad inlägget kommer att handla om.

Ni alla har säkert själva pratat om det eller hört andra prata om snygga och fina ansiktsdrag.
Jag skulle vilja att ni kommenterar vad ni tycker gör ett ansikte snyggt.
Det finns ju så många olika sorters "snygghet"...
Vad tycker ni är vackra/snygga/fina ansiktsdrag???


En tjej jag gillar väldigt mycket, som jag tycker är jätte vacker och har fina ansiktsdrag är Alicia Keys.
Jag ska försöka hålla det här kort och enkelt så jag säger så här:
Hon har lagom fylligaläppar, rak näsa som är lite "Uppåt" men inte upptårnäsa riktigt, och kattögon!
MYCKET KÄRLEK TILL HENNE!

Kommentarer
» johanna

Haha okej, det har inte direkt med ansiktsdrag och göra, asså hon har skitfina käkben och inte för stor haka. En annan som har skitfina drag är Adriana Lima

2010-06-19 // 23:30:31
» jano

mannen du måste ta och fixa din blogg, man är tvungen att zomma ut för att se hela din blogg. asså en del av texten och rubriken gömms på vänster sida av skärmen. det är inte min dator, det är bara på din blogg det händer, så... ;)

2010-06-19 // 23:38:26
» Anonym

Tänk på att det är mycket datagjort också! Glöm inte det!

2010-06-19 // 23:50:44
» Jimena

Jag säger bara EVA LONGORIA! Vad tycker du om henne förresten? Hon är ju kort(1.55, du tycker inte om för korta har du sagt) Tycker du det gör henne mindre attraktiv? Om du träffat någon som liknade henne, skulle du kunna tänka dig va ihop med den personen? (med tanke på de 155 cm)

I Would Appreciate You Answering, papi! ;D

2010-06-20 // 00:41:17
» Marilyn

Hon är en av dom vackraste kvinnorna! Hon brukar inte ha på sig 100 kg make up heller som de flesta kändisarna har.

2010-06-20 // 00:52:38
URL: http://lasshukorinaz.blogg.se/
» Live, Laugh & Love

& har finaste rösten..

2010-06-20 // 01:49:42
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

är inte hon gravis?

2010-06-20 // 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback