Mina Favoritlåtar just nu!

Alla har en period då man lyssnar galet mycket på en eller flera låtar hela tiden.
Hela förra veckan och början på den här veckan har jag lyssnat på 3 låtar hela dan varje dag!
Jag får liksom aldrig nog av låtarna och det känns som att jag aldrig kommer att tröttna på de heller.

Idag t.ex. så pumpade jag låtarna i rummet med fett hög volym, jag lyssnade på de på vägen till min träning, igår natt satt jag uppe med mina koss och lyssnade på de om och om igen.. Jag tröttnar aldrig.. Jag diggar låtarna fett!

Nu har jag säkert gjort er fett nyfikna, ni undrar säkert vilka 3 låtar det är jag menar så jag tänker skriva vilka låtarna är nu. Två av låtarna la jag upp på bloggen förra veckan så de känner ni till, nämligen Flatline och Already Taken.
Den tredje låten kanske några av er inte har hört tidigare eftersom den släpptes för 3 veckor sen men det är också duktige Trey Songz som sjunger den och låten heter For The Sake Of Love. Den är såå otroligt skön.. Det är en kärlekslåt och jag vet inte riktigt varför men så fort låten börjar och Trey Songz pratar så blir jag på bra humör men samtidigt får jag också lite ångest tankar och vill ha tjej för han säger så här i början av låten;

Jag älskar den, det är min låt igen annans jag skiter i! Asså snälla lyssna på texten, sättet som han sjunger, den vackra melodin.. Asså ooohh, det här är en låt med 100% känsla... Vad skulle jag lyssna på om inte RnB fanns? Vi alla som älskar RnB måste tacka Trey Songz för att han alltid kommer med så otroligt sköna låtar, det är helt sjukt hur han bara har exploderat de senaste två åren... Så tuung han är asså.
Bara jag hade en tjej asså, For the sake of love hon skulle tycka jag var världens bästa pojkvän.. Inte för att skryta men oohhh, pallar inte mera... tryck på play bara!

For The Sake Of Love
You ever had a love that you would do any thing for?
You know, I think i got that love man.
I don't even know if you're feeling me know but I go to the end of the world for my girl...

Already Taken
One look and just one touch.
And I knew she was the girl for me...

Flatline
Eh, Eh, Eh, Girl
Just the thought of you leavin'
Makes me feel the pain, girl

Vad säger ni om mina 3 favoritlåtar? Visst är de sköna. Vem vet de kanske blir era favoritlåtar nu också hahah.

Kommentarer
» s:)

dina poser är likadana på alla bilder;D

men du e ändå sexig;D

de ja försöker säga variera lite;D du ser sådär oskyldig ut på alla bilder med ditt lilla baby leende.

2010-06-23 // 02:42:41
» selma

just nu är flatline min favorit låt haha :P

2010-06-23 // 12:05:54
» mr do it for the children

haha palla bry sig... fattar inte att folk kan lägga ner tid på andra människor shiet

2010-06-23 // 13:45:32
» raqiya

tung musik !!! vi har likadan musik stil asså ;)

flatline är för tung låt !! :D:D

2010-06-23 // 14:38:12
» Anonym

Bryan du borde typ visa dina outfilts ibland du klär dig snyggt !

2010-06-23 // 14:42:07
» Keisha

är det sant att du har ett äkta förhållande nu som man ser på facebook? isåfall vem ;)?

2010-06-23 // 20:12:47
» saraa:)

flatline är min 2a på min älsklingslåts lista ;)

bedrock är fortfarande först ;)

2010-06-23 // 22:50:04
» MAANGO

vart haru köpt din vita halsband!, diggar den fett mkt :)

2010-06-23 // 23:15:29
» BS

"Bara jag hade en tjej asså" Vad driver du för hahaha xD

2010-06-23 // 23:36:08
» cassie

Du påminner mig om chris brown !

lika i ansiktet !

2010-06-25 // 15:11:04
URL: http://cassandralindstroms.devote.se
» Anonym

damn lägg ut mer såna låtar ;D u have good taste

2010-06-26 // 00:04:02
URL: http://maliciouz.blogg.se/
» malin

damn lägg ut mer såna låtar ;D u have good taste

2010-06-26 // 00:04:40
URL: http://maliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback