FLATLINE

I videoinlägget sa jag att jag skulle bjuda er på Trey Songz senaste låt.
Som alltid håller jag mina löften och jag måste säga att blev förälskad i den här låten direkt!
Redan efter att jag hörde Trey sjunga första meningen så kände jag:
Det här är min låt ingen snack om saken!

Haha, seriöst den är för najs. Melodin, texten, sättet som han sjunger.. Aah låten är bara för najs!
Laddade ner den idag men har inte lagt in den i min iPod Touch ännu.
Laddade fan ner över 50 nya låtar idag, jag höll på i över en och en halv timma så jag ska ta och lägga in alla låtarna i iPoden imorgon för nu börjar det bli sent.. Eller det är sent haha.

Ska ta och sova snart men innan jag lägger mig ska jag lyssna på låten några gånger.
Flatline är ett måste i iPoden!!
My heart only beats for you

Kommentarer
» natta

Alla ni som har problem med att se vissa låtar/videos, vilken webbläsare använder ni?

Har testat olika. Med Safari och Internet Explorer kan jag inte se vissa videoar eller låtar, man ser namnet men inte mer.

Det som funkar för mig är Google Chrome och Firefox. Vet inte men det borde ju funka för er om ni använder nån utav dom:)



Guud vilken skön låt, tack för den:D

2010-06-17 // 01:50:15
» veronica

det är den bästa låten jag har hört på länge , älskar den ! tack för den ! :)

2010-06-17 // 16:24:04
URL: http://calderons.blogg.se/
» melanie

JAG <3 Låten ! :)

2010-06-17 // 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback