FOTBOLLS VM 2010 - Försnack

Snart är det dags, snart är det fuckin dags:D
Fotbolls VM 2010 börjar strax.
Jag har träning så kommer missa öppningsmatchen mellan Sydafrika och Mexico..
Lite ångest får jag jue, eller mycket faktiskt haha. Men jag kommer i alla fall kunna se på kvälls matchen mellan Uruguay och Frankrike! Fan vad nice det ska bli att se Henry, Riber och alla andra stjärnor tillsammans!

Vilka vinner Fotbolls VM då?
Det kanske är lite förtidigt att gissa på det nu men jag chansar på Brazil faktiskt.
Eller England för det är de två lagen jag håller på;)
Nu sitter jag och kollar på invigningen men se till att du kommenterar vilka du håller på och vilka du tror vinner fotbolls vm 2010. Jag spanar in med ett till VM inlägg efter matchen mellan Uruguay och Frankrike!

Kommentarer
» mirre

argentina tror jag :D

2010-06-11 // 15:18:01
URL: http://kingmirre.blogg.se/
» Melanie <3

Spanien eller Chile :D

2010-06-11 // 15:38:49
URL: http://chilenareen.blogg.se/
» SUPA FLY

ARGENTINA!!!! eller Spanien!

2010-06-11 // 17:31:17
» chilena

Håller på självklart Chile, hoppas dom vinner :D En sak bara bryan, din blogg aso den har typ virus igen, min dator har börjat lagga när jag ska gå in på din blogg! Så du vet bara ;)

2010-06-11 // 18:24:51
» Anonym

aa din logg ger ut virus igen och blir väldigt seg.

2010-06-11 // 18:32:49
» BS

Tror att England vinner. De har ett riktigt bra lag, om allt bara stämmer så.. Sen tror jag att Spanien, Argentina och Brasilien har bra chanser

2010-06-11 // 20:07:23
» Vanessa

Argentina, Italien eller Brazil :)

förresten din blogg är fuckad igen :p

2010-06-11 // 21:22:28
URL: http://assyreens.blogg.se/
» W

Jag tror nog på en grym och jämn final mellan Spanien och Brasilien. Men Brasilien vinner nog till slut, för det har den där extra rutinen från vm finaler! Men båda är ett två rikigt grymma lag, svårt att egentligen säga vem av de som är bäst. Sen får man inte glömma bort lag som Holland, England och även Tyskland som på något sätt brukar vara där.

2010-06-11 // 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback