FREDAG


Shooo det är Fredag!

Vad tänker ni hitta på ikväll dåe? Själv ska jag ta det lugnt och bara softa hemma, jag har match imorgon det är därför. Jag har inte bara match utan jag ska ju ha ett möte innan matchen också och den här gången tänker jag fan inte försova mig. Shit asså. Men hur som helst, jag fick ett sms av Biggie och han hade skrivit att det är hemma fest. Han frågade mig om jag ska komma, vet ni vad jag svarade? Aaah de klaart!

Haha, ne men jag ska chilla hemma ikväll. Kommentera gärna vad ni ska göra på en Fredag som denna. Det är alltid kul att få höra vad ni läsare hittar på, vad ni än gör så lova mig att ta det lugnt:)

Ska ni på fest så ladda med min och Biggies låt som vi spelade in förra året haha, bästa!

Kommentarer
» ceciliaaaa

det är en timma kvar på fredagen.. vad finns de o göra:o

2010-06-18 // 22:57:00
URL: http://ceciliaracho.blogg.se/
» Allen Iverson

Spelar TV-spel hela kvällen brääääh! :P

2010-06-18 // 22:59:30
» BS

HAHA såg på fotboll.. :P fan vad sämst england var.

2010-06-18 // 23:30:55
» mystisk tjej

snälla lägg upp kör den bra, den får oss att dansa i sommar :P

2010-06-18 // 23:39:29
» HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA

Faaan va braa du är på att sjunga Bryan, shiiiiit :o du e ju bättre än Chris Brown å sånt, omg jag smälter.



SAAAAAJJK :)

2010-06-19 // 00:02:40
» Anonym

mkt märsta va

2010-06-20 // 08:40:23
» SNÄLLLA!!!!!

HALFNEGRO PLEASE, SNÄÄÄÄÄLLLLA MÄNNISKA TA Å LÄGG NER! HONESTLY.. U SUUUCKKK!!! DIN BLOGG Å SÅ E BRA, MEN FAN LÄGG NER MED DIN RAPP! HAHAHAHHA.. FIFÄÄÄN DU SKÄMMER UT SVARTA!! Å NI SOM SÄGER FAN VA BRA, BAJS PÅ ER FIFÄÄÄN ERA FISKAR! BÄÄÄÄÄääähhhhhHHHHH!!! PEace!

2010-06-21 // 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback