Fuckar ur... Dags för ny msn!?

Nej asså fyfan, nu får det räcka.
Här om dagen skulle en kompis adda mig på msn, det ska vara så enkelt för mig att bara trycka på acceptera men nu är det så att det blir värsta projektet när jag eller någon annan ska adda mig på msn.
Eftersom min kontaktlista är full så måste jag hålla på radera kontakter från min lista varje gång någon ska adda mig och det är jag trött på. Det börjar bli överdriver jobbigt nu fan, varje jävla gång. Precis nu försökte en kompis adda mig, grejen är den att jag ser henne på min lista men det står att hon är offline fastän hon är online! På hennes lista står det när jag är online så hon kan skriva till mig, vi kan chatta men när vi chattar finns det en ruta där uppe där det står att hon inte finns på min kontaktlista... Det är helt fuckt up, seriöst.. Jag orkar inte mera..

Det roliga är att jag knappt chattar med alla på msn, varför ens ha folk på sin kontaktlista om man inte chattar.
Jag säger bara en grej, de jag inte chattar med heeej dåååe. Jag kommer antingen skapa en ny msn och bara adda de jag chattar med eller så kanske jag väljer det andra alternativet vilket är att jag börjar radera folk från min nuvarande msn sakta men säkert.
Vad tycker ni jag borde göra?
Ska jag rensa min nuvarande msn, alltså börja radera folk jag inte chattar med eller ska jag skapa en helt ny msn?

Kommentarer
» Anonym

Radera dom mest onödiga folken!!!

2010-06-22 // 00:12:34
» Anonym

Asso... om man skaffar en blogg får man väl stå ut med sina fans :P

2010-06-22 // 00:25:04
» Kobe Bryant

Visst Bryan. You gotta deal with the fame! :D. jokes aside tho...du borde skaffa en personlig msn som bara din kompisar kan adda dig på. även ifall du inte skulle lockas så mycket av att logga in på ditt första konto bli spammad av alla Fans :P

2010-06-22 // 09:11:30
» Anonym

i-lands problem

2010-06-23 // 21:30:06
» Anonym

radera haha :P

2010-06-24 // 02:05:40
» Jessika

Skaffa ny msn faktiskt.

Men kan vara krångligt med att adda tillbaka alla, men hellre det än sitta och radera. Jag satt i flera timmar förr. Jag skaffade ny och ger inte ut till folk som fråggar nu, de måste vara riktigt snygga för att få undantag haha!

2010-06-24 // 10:16:36
URL: http://www.nattstad.se/jessikab
» Anna

radera

2010-06-26 // 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback