Godmorgon

Godmorgon på er!

Det är inte direkt morgon nu men jag vaknade precis så för mig kan man säga att det är morgon.
Som sagt jag vaknade precis och det första jag gjorde var att slå på tvn, så nu ligger jag i sängen i mitt rum och kollar på matchen mellan Sydkorea och Grekland. Jag kan tänka mig att alla greker jag känner inte är på det bästa humöret just nu för de ligger under med 1-0.

Vad ska man hitta på idag då?
Jag hade tänkt åkt in till stan men vet inte riktigt om jag vill det längre..
Det är dåligt väder fan och det får mig att vilja vara inomhus..
Bio skulle inte vara fel haha, får se jag kanske drar och kollar på någon film. Men orka göra det ensam... Någon som vill följa med?? Haha, nä men det är bra matcher idag också. En match jag inte får missa är Argentina mot Nigeria klockan 16:00.

Funderar på att dra till gymmet men tror jag skippar det idag för att jag fortfarande har träningsvärk i ryggen sen senast jag var och gymmade. Så ahh, ni märker själva att jag inte har några planer för idag..
Ska nog bara ta det lungt hemma asså, synd att det är kefft väder... Fett synd.

Kommentarer
» rrr

du ser typ ut som bobby odunco (frisören) på den här bilden för du putar så mycket med läpparna ...

2010-06-12 // 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback