Kid Cudi - REVOFEV

Oh kolla! Det ligger en blackberry på bordet. Jag har fan inte använt min på veckor för att jag diggar min rosa walkman mobil så mycket hahah.
Jag är inte direkt Kid Cudis number one fan men han har några låtar som jag verkligen diggar.
Om du inte visste det redan så kan jag säga att Kid Cudi kommer släppa sitt andra album den 14 September.

Albumet kommer att heta Man Of The Moon: The Legend Of Mr. Rager och jag hade tänkt bjuda er på första singeln från det kommande albumet.
Låten heter Revofev och nu vet jag vad du tänker.. Wft? Hur uttalar man det. Haha tro mig jag tänkte likadant och hade det svårt tills jag fick reda på att man ska säga Rev-Of-Ev och inte allt på en och samma gång. Revofev är en förkortning för Revolution Of Evolution.
Ni ser, Bryan kan! Hahaha, nä nu ska jag sluta leka smart och bjuda er på låten... Tryck på play och kommentera vad ni tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback