Klockren

Shoo bloggen!
Igåt ställde jag ju er läsare en fråga, jag bad er kommentera hur ni vill att eran tjej/kille ska se ut och vara.

Det var några stycken som kommenterade och jag läste precis klart alla kommentarer och måste säga att jag blev imponerad. Ni alla som kommenterade vet verkligen vad ni vill och vad ni är ute efter.
Jätte bra och tydliga svar, det var enkelt för mig att förstå er.

Om nån bad mig skriva hur jag vill att min tjej ska se ut och vara så skulle jag skriva en helt bok haha.

Men hur som helst, tunga var ni och en som jag fastnade för, som jag tycker var riktigt klockren var denna.
Haha, tjejen vet verkligen vad hon vill ha.
Det var enkelt att läsa, inga krångligheter utan hon höll det väldigt enkelt och simpelt!
Tungt tungt:)

Kommentarer
» Anonym

vad heter låten i din andra fotbolls video några inlägg längre ner?

2010-06-01 // 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback