Kommer ihåg

Jag gick igenom mina bilder på facebook och fastnade för två bilder på mig när jag var mindre.
Shit vad tiden går snabbt, om jag kommer ihåg rätt nu så är jag 13 år på bilderna och jag minns att jag tyckte jag var supa dupa fly i de kläderna. Ett par sköna ljusa jeans med vita converse och en lacoste piké. Min stil var helt pimpad och jag måste tacka min syrra Liza för det haha. Jag minns att jag diggade en tjej i skolan (inga namn nämnda) och jag ville alltid snacka med henne varje gång jag såg henne men gjorde det aldrig eftersom jag var så fuckin blyg hahah. Ni anar inte, jag var 1000x så blygare än vad jag är nu.. Då förstår ni hur blyg jag var.
Vad tycker ni om bilderna då? Är de gulliga? Jag tänker bjuda er på en låt som jag brukade lyssna på när jag var i skolan. Det roliga var att mp3 inte fanns på den tiden så jag gick runt med min cd-spelare i handen och hade alltid mina brända cd-skivor i min ryggsäck. Shit vilka tider. Nu kanske ni kommer tycka bilderna blir ännu gulligare när jag säger att nästan varje gång vi hade lunchrast så brukade jag lyssna på den här låten och få värsta tankarna om mig och tjejen jag hade en crush på. Saker som att vi gungar tillsammans eller kör kurragömma.
Now you've been watchin' me and I've been watchin' you

So I decided to just come and talk to you
Ain't tryin' to run no game, just wanna know your name
And by the smile that's on your face I see you feel
the same

So can I talk to you and maybe after school
I could walk you home if that's cool with you


Kommentarer
» natta

Haha, shit asså vad gulligtx) Snygga kläder:) Gud bilderna är verkligen söta, och låten gör det bara ännu gulligare!

2010-06-19 // 13:51:10
» ornella

hahha fan va söt:)

2010-06-19 // 14:07:21
» Live, Laugh & Love

Hahahahaha! Åååh, den låten..

2010-06-20 // 01:51:13
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback