LAPDANCE

Hahaha, shit asså Brassarna har najsa tjejer det vet alla.
Brassar kan dansa det vet alla också:)
Gillar Bryan brassar? Det klart jag gör haha.

I Brasilien har man börjat med en ny dans, det är någon typ av lapdance.
Eller det är lapdance men ingen vanlig lapdance. Har ingen aning vad den kallas för men vi kan kalla den för brasiliansk lapdance;) Skulle jag få en sån lapdance skulle jag nog tycka om det fett mycket men jag skulle nog också skratta lite grann ibland och samtidigt skulle jag säkert få lite ont!

Tryck på play och kolla på hela videon, ni bara måste se när en gammal snubbe får en lapdance.
Asså jag dör haha, minut 3:20. Men som sagt spola inte fram utan kolla på hela haha.
Fett kul eller hur:) Vem vet, det kanske kommer till Sverige snart?
Finns det några tjejer här som läser min blogg som tror de kan göra som på videon???

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAHA FYYYFAAAN I BÖRJAN ASSÅ HAHAHAHA

2010-06-01 // 16:26:18
» Anonym

hahaha, de var nice, men inte när de slog hårt mot ansiket :P känns fan inte som nån grej som skulle lyckas i Sverige haha.. det bästa var vid minut 4, då tjejerna var lättklädda :P

2010-06-01 // 16:54:11
» Anonym

horor säger jag bara det e fan ba sjukt trodde bättre än så om dig bryan

2010-06-01 // 17:16:12
» farre

easy

2010-06-01 // 22:01:51
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHHA EUW FYFAN hur skulle man äns kunna tycka det är ngt positivt me att få sitt ansikte slammed in ngn röv. fett nasty

2010-06-02 // 21:38:56
» vanessa

tänk om en av tjejerna precis lagt största äggmöken sen så kommer man hem efter det så har man bajspartiklar i hela ansiktet skönt va? Det vill du nog ha bryan.

2010-06-17 // 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback