Must Be Love

Den här låten släpptes typ förra året och konstigt nog har jag aldrig lagt upp den här på bloggen!
Ni har väl läst rubriken och vet säkert vem det är som sjunger låten men om inte så kan jag säga det nu.
Det är Cassie som sjunger, det är hennes låt och P.Diddy är också med lite grann i början. Han slänger in en rapvers innan hon börjar sjunga. Det bland de mina favorit delar i låten, alltså precis när Diddy har rappat klart så börjar Cassie sjunga och jag diggar verkligen första meningen. Då menar jag texten och sättet som hon sjunger, det där är najsa grejer asså haha.

Okej skit också, jag hittade inte den originella versionen med Diddy på youtube. Ingen har nog kunnat ladda upp den heller på grund av upphovsrätt men jag hittade en skön remix med Busta Rhymes, Day26 och Red Cafe. Det spelar nästan ingen roll att jag inte hittade den originella versionen för hennes del som jag gillar när hon börjar sjunga efter Diddy finns med i den här remixen. Jag har hört remixen sen några månader tillbaka och måste säga att den typ är bättre än den med bara Cassie och Diddy.

Hur som helst, ni kanske undrar vad jag menar när jag säger att jag gillar när Cassie börjar sjunga.
Tryck på play så får ni höra det jag gillar i minut 0:59.
This is something I never wanted
Since I met you I’ve been on it
I think about you all the time
Can't get you of my mind...

Kommentarer
» gbg4life

riktig sköön mannen fet najs jue!

2010-06-21 // 23:27:00
» farre

but it must be love!

2010-06-22 // 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback