När Keri Hilson var 17

..Hon spelade basket för Tucker High School i Decatur Georgia.

MTV i USA ett program som heter "When I was 17".
I det programmet får man lära känna artisterna lite bättre genom att få veta hur livet var för de när de va i 17 års åldern.
Fett najs eller hur!? Det är vid sånna tillfällen brukar man oftast få lite ångest, man vill liksom bo i USA och få det senaste.
När ska Sverige börja sända When I was 17 på MTV då? Jag kan slå vad om att de inte ens kommer börja göra det och om de nu gör det så kommer det vara om typ 2år om inte senare haha.
Men jag hoppas fan att man kan se avsnitten på webben. Jag har för mig att man kan det...
JAA det kan man!! Haha, vad nice. Okej det skulle ju vara najs om MTV här i Sverige skulle börja sända programmet för det är inte alltid så kul att se allt på datorn men aja...
Jag ska nu kolla på Drake, Jennie Finch och Queen Latifahs When I was 17.
Vill du också göra det så klicka här.

Men innan jag kollar på avsnittet måste jag bara avsluta inlägget. Jag tappade nästan bort mig helt och håller för inlägget handlar ju om Keri Hilson haha.
Keri Hilsons avsnitt har inte sänds än men enligt några källor så kommer hon berätta att när hon var 17 så blev hon för första gången förkrossad, eller ska man säga olyckligt kär.
Nu ska jag ta och kolla på Drakes When I was 17 för jag vill verkligen veta hur han var när han var mindre haha.

Kommentarer
» Anonym

hhaha :p

2010-06-26 // 01:32:41
» aalina

vänta vänta.. vem bryr sig?

2010-06-27 // 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback