Natti natt

Jag ska försöka sova  nu eftersom jag har en viktig träning imorgon bitti men jag tänker inte lämna er bara sådär haha. Jag vill bjuda er på en låt innan jag lägger mig, man kan inte direkt sova till den men tung är den.. För tung!
Så tung att jag måste säga godnatt med den låten haha... Nu är ni säkert jätte nyfikna och undrar vilken låt jag syftar på.

Ni alla har väl hört DJ Khaleds - All i do is win med T-Pain?
Visst är den bra? Men vänta bara tills ni hör remixen, den är typ bättre än originalet fan.
I förrgår på BET AWARDS så uppträdde de remixen och de fuckade ur helt och hållet haha!
Så fuckin tunga! Grejen är den att jag typ gillar alla DJ Khaleds låtar och remixer. Han har alltid med de bästa och de sköna artisterna som T-Pain, Ludacris, Lil Wayne, Birdman, Fabolous, Akon och många mer i sina låtar.
Man får liksom höra alla de bästa på en och samma låt, skit tungt!
Sen får man inte heller glömma det han alltid säger hahah, We´re the bäääst!
Haha shit asså nu väcks gamla minnen när jag och min syrra Liza brukade driva om DJ Khaled hahah.
Men hur som helst, jag tänker bjuda er på deras uppträdande från BET Awards.
Inte nog med det, jag tänker även bjuda er på den officiella musikvideon som släpptes för två dagar sen.

Ludacris, Nicki Minaj & DJ Khaled – My Chick Bad/All I Do Is Win Remix
Klicka på play och njut haha, jag njöt verkligen när jag kollade på den här videon igår kväll.
Jag önskade fan att jag var där och såg de uppträda, de fuckade ur heeelt och det verkade vara helt flippat!
Hahah kan inte sluta garva för de är såå fuckin tunga, lyssna och kolla på hela! Ni får bara inte missa när Busta Ryhmes kommer in och börjar rappa, fööör tung.. Finner inga ord asså.

Och här har ni den officiella musikvideon till remixen All I Do Is Win!

Kommentarer
» naash

de lever livet -.-

2010-06-29 // 23:58:32
» Anonym

vaa med tpain? nej nej den är inte bara med tpain den orginala, dom här är också med , Ludacris, Rick Ross & Snoop Dogg)

2010-06-30 // 01:12:26
» Anonym

eeey lyssna noga på den p diddy rappar på bet klippet , han säger illuminati getting money . men i den andra säger han everybody getting money!

2010-06-30 // 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback