Ny design!

Shoo bloggen!
Om du inte ser den nya designen så tryck på F5 (Uppdatera).

Jag skrev på facebook att jag behövde hjälp med en ny header och det var några stycken som hörde av sig.
Vill bara passa på och tacka er alla som hörde av sig, jätte gulligt! Ni får jätte gärna göra en header och skicka den till mig, vem vet jag kanske kommer använda den lite senare. Ni vet ju själva att jag byter header rätt så ofta haha, men den jag har nu är jag riiiktigt nöjd med.

Jag måste tacka Linda som skickade den till min mail. Jag blev helt överraskad när jag kollade mailen, såg att det var en bifogad fil och jag tänkte ähh, det är säkert nån enkel header bara. Men jag öppnade mailet och såg bilden... Jag blev helt chockad fan, skit tuuung jue! Tack så jätte mycket Linda :)

Jag diggar min blogg fett mycket nu, jag kan lova er att det kommer ta ett tag tills jag ändrar den igen. Jag menar, bara att bakgrunden är blå får mig att digga min blogg. Tröttnade på vitt helt enkelt, har haft det flera gånger + att alla typ har vit som bakgrundsfärg.

Hur som helst, kolla bara på menyn till vänster.. Där hittar ni veckans låt, min facebook, min twitter, min youtube m.m. Så enkelt kan det vara, är ni inne på min blogg är ni bara ett klick ifrån mina andra sidor... Det är tung tunga grejer haha!

Galet fräsch eller vad säger ni??

Kommentarer
» Anonym

den är riktigt fet! den andra var ganska enkel. men den här är feet med tung

2010-06-29 // 03:54:40
» z-.-z o.O

damnn! galet frächhh den andra var ganska enekel men den här är feeet med tuuung bra jobbat till den som gjorde den :)

2010-06-29 // 03:56:07
» Lii

Fett najs att du gillar den! Ser jättebra ut med :D

2010-06-29 // 11:44:28
» Anonym

skit snygg design :D

2010-06-29 // 11:56:53
» liiiiiiiiiddddddddddiiiiiiiiiiiaaaaaaaa

omg headern dödar walla !!

2010-06-29 // 12:03:45
» BS

Fett snygg, skön Linda är haha

2010-06-29 // 13:12:03
» din stalker

joow bryan im sry. men det känns som om du tappat läsare liksom come on du bruka ha typ 15 -20 läsare vid såna enkla inlägg och nu bara 5 !! somethings wrong!!

2010-06-29 // 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback