OFF I GO

Godmorgoon på er! :D
Nu har jag varit vaken i typ en och en halv timma och förberett till träningen.
Har ätit en ordentlig frukost, har till och med ätit min lunch i förväg så jag är proppmätt!

Under tiden jag åt frukosten kollade jag på MTV det var 3 from 1 vilket innebär att de spelar upp tre låtar av en artist. Först spelade de David Guettas låtar, en som jag inte minns vad den heter och sen Sexy Bitch med Akon och Memories med Kid Cudi. Jag diggar David Guetta som fan hahah, vet inte riktigt varför men jag diggar honom. Han är tung, han gör sin grej!

Efter hans låtar var det dags för Beyonce och If I were I boy, Sweet Dream och Single Ladies!

Jag har fått en riktigt bra start på dagen och jag hoppas det håller dagen ut!
Grejen är den att jag inte vet vad jag ska hitta på idag, har fått höra att det ska regna idag..
Skulle fan inte banga på bio.. Någon som vill på bio?? Haha, nä men seriöst.. Finns det några bra filmer som går nu? I såna fall vilka? Jag tror fan det blir bio ikväll, jag är sugen på det faktiskt.
Men som sagt, vilka bra filmer går på bio nu? Jag har verkligen ingen koll..

Shit nu hinner jag fan inte skriva mer, måste rulla.... Ciao!

Kommentarer
» Amina

Vill du gå på eclips med mej ?? :)<3

2010-06-30 // 13:14:43
» BS

Shrek om du gillar den :P eller annars verkar A-team bra!

2010-06-30 // 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback