Onsdag

Shoo blogg:)

Kom precis hem, har varit ute och köpt lite saker med en kompis.
Jag köpte ett par nya blings i äkta silver så ni förstår själva att de glänser som fan haha.
Sen köpte jag en hat som jag har letat efter i ett tag;)
Efter den lilla shoppingrundan skulle min tjejkompis på dans och jag till gymmet.
Fyfan vad jag pumpade hårt idag, helt siick asså!

Jag har haft en riktigt skön dag och det roliga är att dagen inte är slut ännu.
Jag ska käka nu sen ska jag röra mig ut igen för att möta upp syrran, vi ska på bio!

Grejen är den att vi inte har någon susning om vilka filmer som går på bio just nu..
Så please, har ni några tips och förslag på vilken film vi borde se???

Kommentarer
» BS

prince of persia ;)

2010-06-09 // 20:20:10
» Anonym

DEAR JOHN!

2010-06-09 // 20:30:07
» Anonym

jag va och såg på dear john i fredags ! och den är sjukt bra :D

2010-06-09 // 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback