Prince of persia

Var och kollade på filmen Prince Of Persia med syrran.
Shit vad bra den var, jag trodde jag inte gillade sånna filmer men jag hade fel för jag älskar typ sånna filmer nu. Fan vad den var bra, seriöst asså den var otroligt bra.
+ på kanten för tjejen som var prinsessan i filmen.. Asså fyfan haha, hon var otroligt vacker jue!
Men hur som helst, filmen hade premiär för snart en månad sen så jag var inte snabb med att se den direkt men jag rekommenderar Prince Of Persia till alla mina söta och sköna läsare! Kolla på den, jag lovar er att ni kommer inte ångra er, kolla dock inte på den hemma... Det är en biofilm!!!

Fan vilken skön dag jag har haft, massor med ++++ till den här dagen:D
Shit min mage... Har ätit för mycket popcorn haha, hejdå på er!!

Kommentarer
» BS

haha visste att du skulle gilla den, för man kan inte säga "att jag inte gillar den typen av filmer" :P om en film är BRA, så gillar man alltid den ;)

2010-06-10 // 10:15:55
» RJ

gillar din smak. en film som du bara måste kolla på,vet ej om du har sett den men den heter money talks med min favo skådis chris tucker du skulle gilla den

2010-06-15 // 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback